Volgers

donderdag 18 oktober 2018

Veel plezier ermee...

Goedemorgen,

Hier een extra blog berichtje.
Afgelopen weekeinde had ik een winnaar getrokken van mijn likers op mijn fb pagina.
Had een klein pakketje samen gesteld, maar vond dat er ook een creatie van mij bij in mocht.


Heb een memorydex kaartje opgepimpt met oxide inkt.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Walnut stain, spun sugar en pickled raspberry.


Foto wat schuin genomen in de hoop wat glimmer te zien.

Heb een mask gebruikt van Craft Sensations.
Een stempelset van de Wibra, de hartjes slinger heb ik de hartjes ingekleurd met shine, kleur rouge pink.
En het grote hart een lijntje gemaakt met Shine de kleur peach pink.


Hier zie je het goude wel wat blinken, dit is ook Shine, kleur shimmer copper.

Verder met een roze fineliner wat gedoodeld en met een witte gelpen hier en daar wat accenten gemaakt.

Een heel simpel kaartje geworden en lekker zoet van kleur.


Groetjes,

Elly

f b pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten