Volgers

zondag 11 november 2018

Fijne dag...

Goedemorgen..

Op deze zondag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb naar aanleiding van de challenge van De Egel.

Een zigzag kaart.


Het design papier is allemaal van de Action, het gebloemde ook maar van een blok van Studio Light, die ik eens jaren geleden gekocht had.


Deze mini bloemetjes is een stans van Joy!Crafts 6002/0268 en daarin een parel gemaakt met een parel pen.
Deze bloemetjes gebruik ik heel erg graag, is zo fijntjes, en vindt dat heel leuk om te doen ook.


Op de sluitband heb ik verschillende rolbloemtjes gebruikt allemaal van Joy!Crafts 6002/0384 en 6002/0385.
De border is van Noor Design 6002/0366, heb deze twee keer uitgestanst en op elkaar geplakt, en ook hier weer een randje gemaakt met die mini bloemetjes.


Toen ik hiermee bezig was..3 avondjes..vond ik hem elke dag gewoon mooier worden, hij groeide echt elke dag.


Fijne dag is een stans van Craft Emotions 115633/0427.
De ovaal is van Crealies XXL.


Magnolia is ingekleurd met de brushmarkers.
Onderin gestempeld: Hartelijk gefeliciteerd, dit is van Marianne Design CS0987.


Deze hartjes zitten bij de memorydex stans van Studio Light SL125.
Met een witte gelpen accenten erop gezet.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Elly. Het model is leuk, alleen gaat er zoveel design papier op...
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Vakt mee hoor, ik heb het uit een kleine blokje gehaald. Of bedoel je dat ik zoveel gebruikt heb?

      Verwijderen
    2. Nee ik bedoel er zijn zoveel vlakken zijn die je met dp moet bekleden. Maar het geeft een mooi effect.

      Verwijderen
    3. Idd dat klopt en dat is dan even kijken hoe en welke dsp je wilt gebruiken.

      Verwijderen