Volgers

donderdag 1 november 2018

Gefeliciteerd 20 jaar...

Goedemorgen,

Deze week veel berichtjes van mij, maar onze dochter is vandaag jarig, dus kon ik deze creatie echt niet veel later laten zien vindt ik dan.


Een echt kliederkaart is het geworden.
De label is van Dutch Doobadoo 470.713.114.

De kleuren van de oxides zijn: Walnut Stain en Seedles Preserves.
Heb geprobeerd in dezelfde tinten te blijven als het kaartje van de scooter.
Dit kaartje had ik eens gemaakt op een hobbybeurs. Is met ecoline en chloor gedaan.


Heb verbandgaasjes en een stukje stof verwerkt op het kaartje toen was gesso erover en daarna ben ik pas gaan beinkten.
Ook heb ik shimmer powder gebruikt kleur Storm Cloud en Ink spray: glimmer pearl green.

Deze blokjes mask is van Dutch Doobadoo 470.715.609 en heb die met Inka Gold, kleur goud bruin opgezet.


Op een ijslollie stokje van de Action heb ik een rondje gemaakt, deze zijn van Crealies XXL, de cijfers is van Marianne Design CR1429 en een strikje van bakers twine en touw gemaakt.


Dit kaartje is afgeinkt met Inka Gold kleur Old Silver. Geeft een mooie glans.

Rondom de gehele tag en het ijslollie stokje heb ik een randje met glitters gemaakt, dit is van Nuvo, Pure Sheen glitter, koperkleurig.

Dit kaartje stiekem moeten maken, want de laatste tijd zit ze vaak met mij samen boven.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl









4 opmerkingen:

  1. Prachtige tag voor je jarige dochter. Gefeliciteerd!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, lief je reacties.

      Verwijderen
    2. Heel jammer dat er niet meer reageren. Is altijd zo leuk om te lezen.

      Verwijderen
    3. Ahhh..maar klopt blogs lopen niet echt vindt ik..daarom heb ik een fb pagina maar waar alleen de foto’s staan en verwijs ik ze hierheen.

      Verwijderen