Volgers

zondag 16 december 2018

Een superleuke...

Hoi hoi lieve bloggers.

Deze prachtige kaart heb ik gemaakt op de laatste workshop van dit jaar.
Heb hem thuis opgepimpt..dus daar alleen de basis gemaakt.


Een superleuke en gezellige verjaardag heb ik gestempeld met versa magic een paarse kleur die bij mijn cardstock goed paste.

Het mooie ruitjes mal is van Marianne Design LR0552, en de bloemen zijn ook van Marianne LR0546.



De bloem is uitgestanst uit metallic papier en met distress inkt over gegaan, ik heb de kleuren Seedles Preserves en Walnut Stain gebruikt. 
Had in het midden een witte pearl gezet, maar die is inmiddels mee paars verkleurd.


Op elk bloemetje heb ik ook een parel gezet met een pearlpen.


Volgens de dames in ons groepje kan ik mooi strikken dus als er gestrikt moet worden, leggen ze de lintjes al bij mij neer.
Onder de cirkel heb ik nog een stukje fluffy wol geplakt..rechts zie je het heel goed.



Deze mooie afbeelding is van Gerda's Hobbyshop GH3356.



En onder het plaatje nog een extra kanten lintje geplakt en langs de linkerzijde ook en dit afgewerkt met het paarsje hartje wat in die bloem hoort.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten