Volgers

donderdag 13 december 2018

Gift...

Goedemorgen..

Vandaag op donderdag een blogpost van mij..
Deze doosjes heb ik gister gegeven op de workshop aan de dames waar ik altijd mee knutsel.


Ze zijn gemaakt met de Dutch Doobadoo mal 470.713.049.. wat ik toen gewonnen had dat pakket.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Deco Time en van Craft Sensations beiden van de Action.


De bovenzijde.
Takjes zijn van Craft Emotions 115633/0229, en een satijnen strikje erbij geplakt.


De ster is een snijmal van de Action en heb die dubbel uitgdraaid zodat hij dan wat steviger is..rondom met een parelpen bewerkt.

De postzegel plaatjes zijn van Maya Design Joy 948.
En bij 2 doosjes heb ik van Graphic45 de plaatjes gebruikt..had er van Maya net niet genoeg.
Het kadootje is gestempeld met Versa magic en daaroverheen Nuvo embossing poeder glitter gestrooid en met de heattool verhit.
Ook deze stempel is van de Action maar is al een aantal jaren oud.
Geeft een mooie glans, had dit gezien op een demo van Ineke Bezemer.

En dit alles zit aan de zijkant van het doosje waar dan een papieren rietje doorheen gaat.




De inhoud: een waxine lichtje waar ik om het zilver een stukje washi tape geplakt heb, geeft een wat mooier uiterlijk.
4 krans chocolaatjes ingepakt en een labeltje gemaakt met een groet.

Dus hebben de dames ipv een kaart dit doosje van mij gekregen.


Groetjes

Elly

fb pagina: CreaEl






2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk gebaar. Ze zijn stuk voor stuk erg mooi Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, het was ook erg leuk ontvangen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen