Volgers

dinsdag 25 december 2018

Winter wonderland...

Goedemorgen op deze 1ste kerstdag.

Een extra blogpost van mij...had nog een kerstcreatie..dus is het wel mooier als hij optijd nog geplaatst werd.


Enige tijd terug ben ik met vriendinnen voor het eerst naar Doeading geweest in Spijkenisse.
Er waren verschillende demo's te zien die dag, en je kon een workshop volgen als je wilde.

Wij hadden toen dit pakketje gekocht zodat we het thuis met elkaar rustig zouden gaan maken.

Het mooie design papier is van Studio Light.



De tekst Winter Wonderland heb ik van een vriendin uitgedraaid, dus weet niet van wie deze stans is.
Ik heb hem bewerkt met Maya Gold van Viva, het geeft een hele mooie roestige glans.


Hier heb ik foam klei gebruikt, laatst eens bij de Action gekocht, ze zitten per 4 verpakt en in verschillende kleurtjes.


Deze label komt ook van de Action zoals de sneeuwpop stempel. 
De letters Joy zijn hier ook bewerkt met Maya Gold en de das, muts en ski's ook.

De sneeuwrand heb ik uitgedraaid van een metallic sheets van de Action.
Deze rand is van Joy!Crafts 6002/2036.
Het is een stickervel, ik kreeg hem zo er niet uit, net zoals de sterren aan de binnen zijde, dus had ik het eerst op een design papier geplakt en daarna pas uitgedraaid.
Vond deze glans wel leuk bij dit geheel.



Binnenzijde: Snow place like home! Deze is vn Daisy&Dandelier DNP 9071104.


Hier zie je die sneeuwsterren..ook van metallic sheets..dit is met een pons gedaan.

Joy heb ik met distress inkt wat her en der op het papier gestempeld. Had deze letters uitgedraaid voor op de label..en toen hield ik een soort mask over.

In het doosje zitten 6 waxinelichtjes, maar je zou natuurlijk ook voor wat lekkers kunnen gaan, chocolade bijvoorbeeld.


En zo heb je ook weer een leuk presentje om weg te geven voor de donkere dagen.

Fijne 1ste kerstdag voor iedereen gewenst.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten