Volgers

vrijdag 25 januari 2019

De beste wensen...

Goedemorgen bloggers,

met dit kaartje doe ik mee met de fb groep Kerst/Christmas.
Thema was alles mag en Kerstboom is een optie.


Dit design papier komt uit een hobby tijdschrift.
Dus deze keer een bijna kant en klaar kaartje.
Randstans bovenin is van de Action, ergens in november toen gekocht vorig jaar.
En heb hier ook wat aangezet met een glitterpen.


De kerstboom heb ik opgepimpt door de kerstster uit te lichten met een glitterpen.
En wat van die foam klei opgeplakt. Deze zijn zilver van kleur.


In de hoekjes zaten al mooie dennetakjes, maar ik heb er ook nog zelf bij uitgedraait, zo leef je kaartje toch iets meer.
Van bruine kraft uitgedraait en met groen beiinkt.
Deze mal is van Craft Emotions 115633/180.


Overal zie je wat sterretjes dat heb ik met glitterpapier uitgedraait met ook een stans van Craft Emotions.


Dat randje heb ik een stukje losgesneden zodat ik er een labeltje achter kon schijven.
Daarbovenop een plastic lintje geplakt met een satijnen lintje een strikje gemaakt.



Dit hertje is een stempel van Crealies CLBP137.

En zo heb je toch een mooi kaartje die niet meer basic is gebleven.

Groetjes,

Elly

fb pagina; CreaEl








4 opmerkingen: