Volgers

woensdag 30 januari 2019

Een superleuke...

Goedemorgen bloggers.

Deze kaart is gemaakt op de eerste workshop van dit jaar..inmiddels 2 weekjes geleden.


Basis is een Dutch Doobadoo mal: 470.713.330.
Design papier van Maja Design CHR-994 en de binnenzijde is van Pion Design PD5707.

Er worden altijd setjes klaar gelegd voor ons waar we uit mogen kiezen, en ik heb nog een extra design papier erbij genomen.
De basis had ik wel daar gemaakt, maar de opbouw heb ik thuis gedaan, ik wist dat ik het al anders wilde (hahaha maar ja wanneer nu niet) en wat ik erbij wilde dat hadden ze daar ook niet.

Dus heb ik gewoon gezellig erbij gezeten bij de dames, en wie hulp wilde die hielp ik.



De ovale stans is van Marianne Design CR1446.
Mooie afbeelding van Gerda's hobbyshop..ben het nummer vergeten te noteren.

Bovenin een strikje van papier ook van Marianne Design LR0326 met wat organza en een lintje eronder, alles vastgezet met een brad.
Rondom de ovale stans een parel gezet met een pearlpen.


Een kantenrand geplakt..en aan beide zijdes kleine bloemetjes, deze bloemetjes komen uit een setje die ik ooit eens bij Boekenvoordeel had gekocht.


De binnenzijde...dit design papier was zo mooi dat ik alleen nog maar wat parels aangezet heb op de kanten rand.



De andere dames hadden de ovale stans met afbeelding aan de binnenzijde geplakt, maar zoals jullie zien ik aan de buitenzijde.
Heb dat eigenwijze van mijn vader.

De stempel een Superleuke en Gezellig verjaardag is van Marianne Design CS0987, heb ik met bruine versafine gestempeld, vond het zwart hier te hard overkomen.

De spetterachtergrond is van de Action en is gestempeld met Versa Magic CD-72.


Hier zie je dus duidelijk hoe de afbeelding zit.


Aan beide zijdes een klein labeltje.


Deze swirl is van de Action, net zoals de stempelswirl op de labels.


Deze tekst op de labels zijn van Joy!Crafts 6410/0410.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl





10 opmerkingen: