Volgers

maandag 28 januari 2019

Miauwww...

Hallo,

deze pagina van de art journal had ik al eventjes liggen, maar was en ben er nog steeds niet tevreden over.


Op oudjaarsdag had ik hem nog wat bijgewerkt..maar nog pakt hij me niet.
Ik was deze dag wel even productief geweest..wat onafgemaakte projectjes gedaan, een opdrachtje afgemaakt, dat geeft dan wel weer een lekker gevoel.


De poes is van Marianne Design MM1611, en met distress ingekleurd.
Rechts in de hoek zit decoupage van Stamperia DFSA4267.

Op de pagina heb ik acrylverf gebruikt, oker geel, oranje en diep rood.
En met de gelli press.

Om ze wat bij te kleuren heb ik Oxide gebruikt: fossilized amber, spiced marmalade en candied apple.



Verschillende stempels van Joy!Crafts en Studio Light gebruikt.

De letters zijn van Marianne Design COL1356.


Het blijft moeilijk om met zo'n pagina helemaal los te gaan...wat gebruik je en dan lijkt het iedere keer hetzelfde. Weer eens een workshopje hierin is geen overbodige luxe hihi.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl






3 opmerkingen:

  1. Hele mooie pagina Elly, ik vind de kat echt leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Fijn te horen, iedereen kijkt er toch weer anders tegenaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen