Volgers

zondag 21 april 2019

Nieuwe woning...

Goedemorgen...

Een kaartje van mij op zondag, anders moet ik zolang wachten om deze kaart te kunnen laten zien.
Mijn blog staat al redelijk vol gepland.

Het is een kaartje geworden van iemand die verhuisd is en hier een prijsje aan verbonden had.
Leek mij wel leuk, gelijk weer een opdrachtje om te maken, want daar ben ik helemaal voor in. 
En imiddels heeft ze hem al ontvangen.


De basis is een Studio Light mal SL167.
Design papier van Lemon Craft - House of Roses 06.


Links en rechts bovenin 2 strikjes gemaakt van bakers twine, in de kleuren van de kaart.
Nieuwe woning is een mal van Craft Emotions 115633/0164.



Afbeelding is van Hobbyvoordelig HV127.



Gefeliciteerd van Marianne Design CS0917. Bewerkt met embossing poeder, kleur Vintage Green.
Helaas bobbelt hierdoor wel mijn design papier. Door het verhitten van het papier met de heattool.



De kleinere bloemen met de olba tang gedaan en een plakparel in het midden geplakt.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi verhuiskaartje Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor een nieuwe woning, leuke binnenkant ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor deze dame ga ik ook nog aan de slag, maar heb nog ff tijd.
    Je kaart is heel mooi, daar zal ze vast blij mee zijn.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Ja leuk he, benieuwd of ze er veel gaat krijgen, leuke uitdaging ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen