Volgers

maandag 15 april 2019

Veertjes...

Hoi hoi,

Een kaart die veertjes moest bevatten.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Vintage and More.


Basis is de mal van de Action.
Design papier is van Craft Sensations Engeland.



Dit plaatje komt uit een hobbytijdschrift en is van Studio Light.



Dit vlindertje bestaat ook uit veertjes toevallig. Vond hem wel leuk om erbij te gebruiken..ik had er nog een aantal van liggen. Ja als je goed snuffelt in je schuiven dan kom je weer wat tegen.
Onder de vlinder zie je een stukje honinggraat, dit is een mal van Studio Light IN128.


Deze randborder is van Joy!Crafts 6002/1042. Ik was eerst bijna klaar en toen zag ik deze rand, even uitgedraaid en vond hem wel zeer mooi erbij, dus aan beide zijdes nu geplakt.
Ja je kaartje blijft maar groeien, had je eerst wat anders in gedachten.


De veertjes is een mal van Joy!Crafts 6002/0293.
En heb nog wat decoflowers op de randborder geplakt.

Wens julie een fijne dag...

p.s. dit berichtje stond al even ingepland, maar wilde er nu even bijzeggen, want ik zag gisteren dat ik met deze creatie gewonnen had bij Vintage and More!
Super blij ermee.
Handig dat je je blogpost nog even kunt aanpassen.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

12 opmerkingen:

  1. WAUW! Meer kan ik niet zeggen. Zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi is dit kaartje vintagekaartje Elly...wat heb je er prachtige details erop gemaakt, vooral die randmallen maken hem heel sierlijk...
    Gefeliciteerd dat je ermee gewonnen hebt...het is ook een BEAUTY!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Ja ze zijn ook zo mooi deze randmallen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Prachtige vintage kaart Elly !!
    Prettige dag en heel veel plezier met je prijs !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Doris.
      Gaat lukken zal ik weer wat moois mee kunnen maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige vintage kaart Elly, de vlinder is echt super, leuk dat je gewonnen hebt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ben er ook zeer blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Heel mooi Elly en leuk dat je met deze gewonnen hebt, gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super de super, wat een beauty zeg, ben er helemaal weg van!
    Kijk er niet van op dat je gewonnen hebt, terecht verdiend Elly!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen