Volgers

vrijdag 28 juni 2019

22...

Goedemorgen,

dit weekeinde wordt mijn neef 22 jaar, en daar gaan we weer een jongenskaart...altijd zo moeilijk.
Ik heb nu het toffee (zo noem ik het even)gebruikt, en wil hier misschien nog wat te snoepen indoen, maar zowieso gaat er geld in.

Weer leuker als een platte kaart.
En mijn schoonzus is wel fan van mijn creaties. :)


Het is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.056.
Design papier is van Maja Design Denim & Friends.




22 is een mal van Marianne Design LR0582, en het zakje van Studio Light DEN137.
Deze zijn bewerkt met Metallic van Candende, droogt zeer snel en met een kwastje gedaan, de kleuren antraciet en pearl.


Afbeelding is ook van Maja Design. Klein beetje sisal ondergedaan.



Birthday is van de Action en ook met dat metallic bewerkt.


Deze label is van de Action en Gefeliciteerd is van Marianne Design CS0987.
Het blauwe papieren koord is lekker stevig, hier zit een ijzerdraadje in, ooit bij de Wibra gekocht.
Vond ik hier wel fijn bij, want dit houd de boel goed bij elkaar.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

8 opmerkingen:

  1. Een schitterend kadodoosje voor je neef zijn verjaardag gemaakt Elly...Ik heb deze met bewondering bekeken je hebt er zoveel mooie accentjes opgemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om dit voor een man te maken, ziet er super uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,

    Superleuk he de candy mal je hebt hem leuk gebruikt
    Fijn Weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen