Volgers

maandag 24 juni 2019

Baby it's cold outside...

Hallo bloggers,

deze creatie heb ik gemaakt voor de 12 tags of 2019, en juni is dus aan de beurt.
Ook hier kreeg je weer tekst wat je moest gebruiken, dus was even uitprinten.
Wat voor mij altijd wat minder is, want heb problemen met de juiste maat enzo.

Maar goed, heb nu een simpele creatie..wist niet goed wat ik ermee aan moest.
En ook je ideeen raken weleens op he.


Heb het kommetje van Dutch Doobadoo gebruikt 470.713.765.
Design papier van Maja Design Vintage Autum.



Afbeelding is van Hobbyvoordelig HV074.
Deze vond ik wel toepasselijk bij de tekst die op de label zit.
De randen zijn bewerkt met structuurpasta.



Sneeuwrandje is van Joy!Crafts 6002/2036.
De sterrenrand rond is van Marianne Design CP1447.



Het randje bovenop het kommetje is van de Action.
Lief strikje nog geplakt bij het oortje.




Hier dan de tag op een ovale mal van Crealies XXL23.



Dus dit is mijn tag geworden voor deze maand.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

10 opmerkingen:

  1. Hij is toch hartstikke leuk geworden....niks mis mee hoor. Soms ben je wel eens leeg.....dat hebben we allemaal....Dan ga je even op de automatische piloot en dan is het nog heel mooi wat er uit je handen komt.....Leuk die tags elke maand hè....ik vind het echt leuk om mee te doen......
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Plony.
      Ja benieuwd wat de volgende tag gaat worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. This is fabulous Elly, a new follower :)
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag met het schattige plaatje, lekker winters en een mooie tekst,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen