Volgers

zaterdag 22 juni 2019

Leef een creatief leven...

Goedemorgen,

Heb hier een memorydex kaartje gemaakt, zolang geleden alweer, en mijn memorydex is bij lange na nog niet vol..dus leuk om het wat aan te gaan vullen af en toe.


Met deze creatie doe ik mee bij Mijn Hobbyhonk, challenge is Alles mag.
En heb de sketch gebruikt die we onder ons hobbygroepje doen.



Memorydex is een mal van Bella Lulu 3003/0001.
Design papier van Joy!Crafts 6011/0557 Soft coulours of nature.
Dat is zo mooi papier dat je daar eigenlijk niks overheen wilt plakken.



Het notebook border is van Noor!Design 6002/0259.
Deze is bewerkt met Cadence Metallic goud..zo fijn spul om mee te werken en zo snel droog.
Handig voor mij want ik wil altijd graag gelijk door kunnen.

De vlindertjes zijn met de Olba tang gemaakt en bewerkt met Effekt Metal rood van Schjerning, die kwam ik nog in de kast tegen. Heeft ook een glans maar niet zo hoog als die van Cadence.




Tekststempel is van Yvonne Creations YCCS10018.
En het tabje aan deze label is ook van Bella Lulu.



Wens jullie een mooie zaterdag.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

8 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke memorydex kaart, de border met goud vind ik erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf memorydexkaartje Elly! Hele mooie kleuren heb je gebruikt. De gouden accenten komen perfect tot hun recht bij dit papier!
    Gezellig dat je meedoet aan de alles-mag-challenge bij MHH.
    Heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen