Volgers

woensdag 17 juli 2019

Make today amazing...

Goedemorgen,

Dit kaartje is voor de challenge Vintage and More.
Eerst twijfelde ik wel heel hard gaat dit hem wel worden.
Dacht dit is niet vintage genoeg.
Had het opzij geschoven, want er kwam een andere opdracht tussen.

Eigenlijk heb ik een briefje op mn bureau liggen van alle challenges die lopen.
En ik voel dat het even teveel wordt.
Of ik nog alles ga afwerken weet ik niet..maar probeer er wel de lol in te blijven houden dat niks moet en alles mag.
En misschien maak ik ze dan wel gewoon, maar lever ik ze dan niet in.


De basis is een mal van de Action van Decotime.
Deze heb ik dubbel gevouwen, en aan de zijkant links een rand opgezet van Craft Emotions 115633/0710.


Klimop is van Joy!Crafts 6002/0456.
Make today amazing is een stempel van de Action.



Mini rolroosjes zijn van Marianne Design, daaronder een stukje kant. en met een touwtje een sliertje gemaakt met bloemetjes wat je ook terug ziet in de afbeelding aan de binnenzijde.



Onder de stempel zit een kant mal ook van Studio Light DEN139.



Afbeelding is van Gerda's Hobbyshop GH3330.
En de rand bovenop de kaart is van de Action die ergens in juni'18 in de winkel lagen.




Groetjes,

Elly

fb pagina: https://www.facebook.com/CreaEl-136309703833738/?ref=profile_intro_card

7 opmerkingen:

  1. Hoi Elly wat een prachtkaartje .
    Denk aan jezelf het moet geen moeten worden het i voor je plezier .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel mooi dit kaartje Elly, met zoveel leuke vintageaccentjes erop.... echt een BEAUTY!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Elly, leuk model en alles weer perfect afgewerkt..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind m heel erg mooi en helemaal vintage hoor. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen