Volgers

dinsdag 1 oktober 2019

Mini bloemetjes...

Goedemorgen,

er wordt vaak gevraagd hoe ik die bloemetjes maak en of het een pons of een mal is.

Ik dacht dat ik het al ergens bij vermeld had bij 1 van mijn creaties, maar twijfel en zal het vandaag nog even apart laten zien.


Zoals je ziet is het een mal waar er 7 tegelijk uitgedraaid worden.
Mal is van Joy!Crafts 6002/0268.
En ze zijn klein.


Dan doe ik met de pincet alle hoekjes omvouwen,

Met de pincet plak ik ze dan ook op mijn kaart, want je kunt ze zo echt zelf niet vasthouden.

Het is echt zeer fijntjes, maar ik hou hier wel van.

Dus zo ga ik dus te werk.

Wens jullie een fijne dinsdag toe,

Groetjes,

Elly

fb pagina:

8 opmerkingen:

  1. Prielwerk Elly, ze zijn erg lief.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor deze tip Elly...inderdaad een priegelwerkje...maar het geeft een mooi resultaat..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Elly, het is heel veel werk maar wel leuk om te doen, leuke stans trouwens.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd heel leuk te doen.
      Houd met van de straat hahaha.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel leuk hoe je de kleine bloemetjes maakt, ik gebruik meestal een opbolpen om de blaadjes te laten krullen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja klopt, alleen bij deze bloemetje doe ik dat weer niet, op de 1 of andere manier vindt ik dit beter gaan en blijven ze mooier in vorm.
      Groetjes Elly

      Verwijderen