Volgers

maandag 14 oktober 2019

Nieuwe stansmachine...

Goedenavond,

ohhh vanmiddag kwam de bezorger mijn gewonnen prjis afleveren.

Laatst had ik meegedaan op fb bij Vaessen Creative.
en won ik deze prachtige stansmachine!!


Nou dan ben je echt wel blij.
Ik heb nog steeds mijn allereerste stansmachine, maar deze is echt zoveel mooier.
Voelt ook degelijker aan...en wat nog prettiger is...het is met een magneetblad.

Geen tape meer nodig om je mallen vast te plakken, ja ik heb hem daarstraks al even uitgetest.
En we zijn gelijk al goede vriendinnen hihihih.







Die gaat hier echt wat uurtjes met mij doorbrengen en dat die heel wat jaartjes mag meegaan.

Bedankt Vaessen Creative, hier een zeer happy persoon.

Wilde dit even delen met jullie,

groetjes,

Elly

fb pagina:


16 opmerkingen:

  1. Wauw Elly, wat een mooierd! Het is je gegund meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, supermooi is ie! Gefeliciteerd! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super Elly gefeliciteerd heel mooi veel snij plezier

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoiii Elly ,

    Super blij voor je en je nieuwe vriendin hihi.
    Daar gaan weer mooie creatie van komen .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, wat heb je een mooie prijs gewonnen, ik zie de nieuwe stans van Joy Crafts, stans deze nu wel goed uit?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Had een nieuwe meegekregen toen, en thuis uitgedraaid en hij ging, eergister ging ik hem weer gebruiken en deed het eens stuk slechter, en idd met de deze machine draait hij nog beter uit.

      Verwijderen
  6. Wow echt een mooie prijs hoor! Hopelijk blijven jullie lang goeie vrienden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw Wat een mooie prijs van harte gefeliciteerd heel veel plezier ermee. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooow Elly wat ben jij een bofkont...gefeliciteerd met zo prachtige prijs...heel begrijpelijk dat jullie l vriendinnen geworden zijn...veel plezier ermee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige prijs Elly! Veel plezier ermee maar zo te lezen komt dat zeker goed ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      Ja ik ben er nu constant al mee bezig, en met mijn oude doe ik embossen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen