Volgers

woensdag 20 november 2019

Lucifer doosjes kerst....

Goedemorgen,

ik heb nog een creatie gemaakt met de lucifers doosjes, naar aanleiding van de workshop van Miranda Bouhof.
Wel met veel kleinere lucifers doosjes, 
en dan zelf met het voorbeeld voor mijn neus aan de slag gegaan.

Deze creaties heb ik gemaakt om mee te nemen voor de kerstfair hier in het dorp op 7 december.


Design papier is van Decotime wat van de Action afkomt.



Deze afbeelding is van Polka Doodles. Ze zijn zo grappig die gnomes.
De doily daarachter is van Noor!Design 6002/1141, 
en ook sisal gebruikt.


De randen zijn ook van de Action. De sterretjes die eruit komen heb ik her en der op het design papier geplakt.



Strikje is van Marianne Design LR0326.


De pareltjes/balletjes, dit zijn zilveren schuimbolletjes, die kwam ik eens tegen bij de Action ze zijn er ook in het goud.
Geeft veel glitters af..dus echt alles zit onder als je ermee bezig bent.
Mooie handgreepjes erop.



De lucifers doosjes die ik gebruikt heb komen van de Liddl en de maten hiervan zijn 5,5 cm breed en 8 cm lang.

En heb er nog eentje bijgemaakt..dus plaats ik de foto's hier ook nog bij.









En zoals je ziet passen er waxine lichtjes in.  Er passen er 4 in.


Benieuwd wat ze ervan vinden in het echt.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

16 opmerkingen:

  1. Super leuke cadeau kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze prachtig Elly, leuk idee de
    combinatie van lucifers en theelichtjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is hij geworden Elly en zoveel leuke details.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige plaatjes! En wat een leuke doosjes zo. Als cadeautje of gewoon om gezellig neer te zetten.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Ja die plaatsjes zijn erg leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige lucifer doosje Elly!!
    Helemaal leuk met de gnomes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke luciferdoosjes. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooo wat een geweldig prachtige creaties Elly!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtiggggg
    En ik hou van de gnome plaatjes
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtigggggg
    Ik hou van de gnomes plaatjes
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Ja ze zijn super leuk die plaatjes.
      Hahaha, gebeurd mij ook weleens.
      Groetjes Elly

      Verwijderen