Volgers

woensdag 4 december 2019

Donkere nachten...

Goedemorgen,

deze kaart is gemaakt voor onze maandelijkse kaartengroepje,
Thema: Dondere nachten en mocht niks met sint/sneeuw/kerst te maken hebben.

Ik heb een hele oude Dutch Doobadoomal gebruikt nr 470.713.300.





Takjes is een mask van de Action en de vogels een stempel van de Action.
Kleuren die ik gebruikt heb voor de lucht:
Distress inkt: faded jeans, black soot en pumice stone.
Harmony inkt: parakeet en lagoon.
Voor de maan:
Harmony inkt: sandstorm.
Distress inkt: antique linen en musterd seed.
En met een witte marker sterretjes gemaakt.


Vensterbankje heb ik gebruikt met de Dutch Doobadoo mal nr. 470.713.133.
Kleedje erbij voor het poesje, dat komt uit een uitdrukboekje.
Poesje is van Joy!Crafts 6003/0049.
Uitgedraaid uit craft en bewerkt met distress inkt, walnut stain en pumice stone.




Groetjes,

Elly

fb pagina:

14 opmerkingen:

  1. Oh die kaart is ontzettend mooi.
    De opdracht prachtig uitgevoerd, zeer geslaagd.
    Leuk kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel geslaagde opdracht Elly.
    Top kaartje groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apart en heel leuk, vooral het kleedje voor de poes op de vensterbank
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met een prachtig uitzicht Elly ;)
    Ik zou ook uit het raam gaan staren net als die leuke kat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat een mooierd Elly, wat ben jij toch een veelzijdige creabea.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had hem in ons chat groepje al voorbij zien komen. Vind hem echt heel erg leuk.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby.
      Ik dacht al wie is unknown?
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. ik zag deze al op FB. Hij is mooi.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen