Volgers

maandag 20 januari 2020

Album Use your Wings...

Goedemorgen bloggers,
en welkom aan nieuwe volgers.

Vandaag heb ik heel veel foto's om te laten zien, heb namelijk eindelijk mijn album af.
Op het eind werd ik het een beetje beu, maar het lag ook iets te lang, eigenlijk moet je hier gewoon mee doorgaan en geen maanden laten liggen.

Design papier is van House of Roses van LemonCraft en gecombineer met van de Action.
Want er kruipt hier nogal erg veel papier in,
Deze album heb ik gemaakt naar aanleiding van de tutorials van De Freubelgarage op you tube.
Het album heet: Use your Wings, en is van september 19.


Hij is 21x20cm en ongeveer 8,5 cm dik.







De rechtse flapjes sluiten met een elastiek.





En deze pagina die herkennen jullie denk wel, ik heb hier een kaart voor mijn schoonzoon voor gemaakt, en volgende week heb ik er weer eentje maar dan voor mijn andere schoonzoon.







Ook hier heb ik dezelfde elastiek gebruikt als eerder in een pagina.


Een waaier, deze heb ik vastzitten met een brad. Ook de achterzijdes zijn beplakt, maar dan met stippeltjes papier en die heb ik uit een journal boekje gescheurd. 



Alle grote tags, ook hier de achterzijdes allemaal beplakt.

Hij is wel mooi geworden. Heb er geen doel voor, en zo heb ik thuis wel meerdere albums staan waar niks mee gedaan wordt. Maar misschien dat er ooit iemand eens interesse in hebt.

We hebben het ook gefilmd, want dan zie je toch net iets meer.
En ineens is het gelukt om hem op you tube te krijgen. Na deze blog bericht komt het filmpje ook online. Ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
Ik was een filmpje bij een ander aan het kijken en ineens zag ik waar ik op kon drukken om mijn filmpje te downloaden.

Maar wel met dank aan mijn oudste dochter die mijn fimpje eerst bewerkt had en me gemaild en de jongste natuurlijk die het filmpje voor me opgenomen had.

Dus het waren weer heel veel foto's deze keer.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

14 opmerkingen:

  1. Wow wat een klus Elly, het is ontzettend mooi geworden!
    Alles ziet er zo netjes uit en zoveel variatie.
    Ik hoop dat je er een leuke bestemming voor vind want dat verdiend het zeker. Ik zag ook al een post met een filmpje voorbij komen dus die ga ik nu eens bekijken. Een fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi Elly, daar zijn heel wat uurtjes werk in gaan zitten. Top gedaan!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, idd heeeeel veel uurtjes.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Het is een heel mooi album, maar mij eerste gedachte is dan, wat doe je ermee. Het is leuk shoppen bij Ali en ja. Wachten duurt soms heel lang. Binnenkort is het Chinees Nieuwjaar op 25 januari, dan ligt de handel echt helemaal stil,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Oja nu je het zegt van dat Nieuwjaar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Ontzettend leuk!!
    Het papier is echt prachtig.
    Ik heb ook zo'n album liggen, ben ik mee begonnen toen onze oudste zijn pup in huis kreeg, nu anderhalf jaar geleden.
    Het is bijna af, maar ook ik heb het laten liggen en kan me er niet meer toe zetten, dom hè ?!
    Nu ik hier bij jou kijk denk ik, maak het af Daph (hé, dat rijmt), want anders dat bij jou heeft die van mij dus wel al een bestemming, veel pup foto's.
    Dank je voor je inspiratie, ik denk dat dit het laatste zetje is geweest wat ik nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja echt afmaken anders komt het misschien er helemaal niet meer van. Misschien dat ik de foto's dan wel zie op je blog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een mooi album. Kan me voorstellen dat je het toch wel zat werd, maar een mooi resultaat.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja het zijn grote projecten en die zo graag van alles nog tussendoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een werk is dat geweest, maar zeer zeker de moeite waard! Groetjes Ria de Winter

    BeantwoordenVerwijderen