Volgers

woensdag 22 januari 2020

Wiebelkaart...


Goedemorgen iedereen,

ik heb een wiebelkaart gemaakt.
Deze zag ik een tijdje terug voorbij komen op facebook en wilde hem ook eens maken.
Dus is dit nu mijn basis geworden en doet deze kaart met verschillende challenges mee.'


De basis is gemaakt met een stans van Crealies XXL, 
deze dubbelgebouwen en daar is je wiebelkaart.
Design papier van Marianne Design PK9117.
Verder kraft en metallic blauw cardstock gebruikt.


Afbeelding is van Studio Light STAP01.
De kader is van Joy!Crafts 6002/0579.



Melkbus, flessen  zijn ook van Joy!Crafts 6002/0797, net zoals de blaadjes 6002/1132.



Rolroosjes van Marianne Design CR1462.
Een hele tijd terug kwam ik blauwe sisal tegen bij een tuincentrum.
Handig dan hoef ik zelf niet moeilijk te doen om het op kleur te krijgen.

Deze kaart doet mee bij:
 2 sisters on the blog - op en rond de boerderij
Vintage & More - blauw


Groetjes,

Elly

fb pagina:



21 opmerkingen:

  1. Zijn schommel kaart heb ik nou nog nooit gemaakt.
    Deze is heel erg leuk zeg!! De kleuren maken het stoer.
    Wat een leuke afbeelding heb je gebruikt, heel erg geschikt voor de challenge van 2 Sisters.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ik ook niet en wist niet wat te maken dus kwam goed uit wat ik zag op fb.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje mooie kleuren en plaatje Elly, voor beide challenge geschikt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige schommelkaart heb je gemaakt Elly.
    Prachtig sfeervol papier,plaatje en mooie stansjes.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart en wat leuk die melkbussen er ook bij!
    Gezellig dat je weer meedoet deze maand met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke wiebelkaart met mooie items om te bewonderen Elly. Leuk dat blauwe sisaltouw en wat een gezellig "Hollands" plaatje met die melkbussen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie wiebelkaart Elly, de melk bussen en de blauwe sisal zijn erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave schommelkaart Elly , echt nostalgisch ik kan me
    dit nog herinneren bij ons op de boerderij , nu heel anders
    Fijne dag en tot blogs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Elly, heel leuk met die melkbussen er bij.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf!!!
    En wat zit er veel op. Ik lijk mijn ogen uit!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen