Volgers

woensdag 26 februari 2020

Lente...

Goedemorgen,

hier mijn allereerste blogpost voor het DT team van Hobbyshop Veldmaat.

Ik ben hier aan de slag gegaan met het design papier van Marianne Design PK9161.





Als basis wit cardstock en dit in drieeen verdeeld, zodat er een soort boekje ontstaat.
En laten sluiten met een mooi wit satijnen lintje.




Het konijntje is ook van Marianne CR1498.
En hoe lief met die tulpjes die het konijntje aanreikt.



Die kleine labeltjes zijn van Craft Emotions 115633/0754.
Heb ze voorzien van kleine bloemetjes die ook van Craft Emotions zijn 115633/0510.
En met geel van Nuvo drops een pareltje in het midden gezet.
Rondom de kaart heb ik overal wat gedoodeld met een zwarte fineliner.



Hier zie je de tulpjes weer, het konijntje heeft ze uit dit veld geplukt.
Het gras heb ik gemaakt van een bloem van Craft Emotions, dit bloemetje doormidden geknipt en vond dit wel een leuk effect. Ook uit de serie van 115633/0510.



Het is een vrolijk Lente kaartje geworden en daar hebben de meesten wel zin in volgens mij, want van al dat regenachtige word je ook niet zo heel vrolijk van.
Lente is een mal van Marianne Design LR0645.




De binnenzijde.



Deze strik komt jullie misschien bekend voor die is van de paasei stencil Marianne Design PS8055.
Onderin een rose lintje laten uitkomen.




Film strip van Craft Emotions 115633/0707.
Tekst erop gestempeld, Tijd voor taart..van Marianne Design CS0987.
Alles heb ik af geinkt met Distress inkt Victorian Velvet.


Grote tag in deze kaart verwerkt. Dus genoeg om iets op te kunnen schrijven.



Hoera van harte is van Craft Emotions 115633/0011.
En de hartjes pins van Marianne Design LR0573.



En hier nog wat kleine bloemetjes verwerkt op het randje.

Was even een uitdaging deze kaart, want ik zou nooit naar dit soort design papier grijpen.
Maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak en maak je zo voor iedereen wat leuks.
In mijn omgeving vonden ze hem zeker geslaagd.

Groetjes,

DT Hobbyshop Veldmaat - Elly

Blog:

Mijn fb pagina:

23 opmerkingen:

  1. Zo Elly, jij hebt meteen goed uitgepakt! Wat een binnenkomer zeg...ontzettend mooi. Ik heb foto voor foto goed bekeken met jouw beschrijving erbij en ik vind dat je een prachtige creatie hebt neergezet.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Elly. Wat een leuke stansjes en papier heb je erop verwerkt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend je kijkt je ogen uit!!
    Leuk gedaan met die strik zo...
    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, heel mooi papier en details. Laat de lente nu maar komen he..
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je een prachtige creatie hebt gemaakt, super leuk en mooi details top.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hoop werk heb je hieraan gehad! Het resultaat mag er zeker zijn, een prachtige creatie!
    En wat leuk dat je in het DT zit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie. Goed gelukt ondanks dat het niet je kleuren zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gaaf geworden, heerlijk die lente kleuren!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie Elly, maar het blijft lastig, vind ik,om verplichte materialen te gebruiken.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ja klopt..maar ik dacht ik ga er weer voor...
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Lief konijntje en een mooie strik. Top eerste creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart, je hebt je echt helemaal uitgeleefd hè?!
    Mooie papiertjes heb je gebruikt.
    Het model is ook leuk je kan er veel in (en op) kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je welDaphne. Hahaha als jullie echt eens wisten wat ik van deze kaart vindt :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Heel mooie kaart Elly met de lente kleuren. Laat de lente maar komen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Doris.
      Ja we verlangen er allemaal zo naar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen