Volgers

vrijdag 22 mei 2020

Rouwkaartjes...

Goedemorgen,

naar aanleiding van het kliederen van Nicole (8 mei) was ik ook gelijk inspireerd om het voor deze kaartjes ook te gebruiken.
En ik had er 3 nodig voor dezelfde familie, ik ken ze nl allemaal,
 en dan wilde ik ook in dezelfde stijl blijven.

Waren even wel snelle kaartjes.


Basismal ooit eens overgekocht van een fb vriendin.
Vind jammer dat hier net geen tussenmaatje in zit, zodat je een iets smallere zwarte rand hebt.



Achtergronden zijn gemaakt met Shimmer Powder van Nuvo, hier de kleur Stormy Cloud.



De stempeltjes zijn van de Action, en de tekst gecondoleerd van Carlijn Design CDSN-0012.

Zijn mindere leukere kaarten om te maken, maar horen ook bij het leven.

Groetjes,

Elly

fb pagina;

31 opmerkingen:

  1. Wat een aparte troostrijke kaarten Elly. Heb je erg mooi gemaakt en zullen zeker gewaardeerd worden. Een fijne dag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zeker niet storend dat er geen tussenmaat is.
    De zwarte rand past heel mooi bij dit soort kaarten, maar gebruik je een vrolijke kleur, die je dan terug laat komen op de kaart, dan denk ik dat het ook mooi is om een bredere rand te hebben.
    Deze serie is prachtig en zoals je zegt, helaas soms nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Komt omdat ik dat zo gewend ben denk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Moie stijlvolle kaarten, Elly!
    Mooi dat je in dezelfde stijl bent gebleven ook ik vind de wat bredere rand niet storend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Elly, ik vind de bredere rand niet storend, hoort bij de rest.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten, hierop hoort niet teveel en ook de brede rand is er goed bij, zeker ook omdat je het zwart ervan laat terugkomen inde tekst met streep.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten Elly ! helaas horen die er ook bij ,ik ben daar nooit zo goed in,koop ze dan weer liever .
    Maar die van jou gaan zeker gewaardeerd worden.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 3 stijlvolle condoleance kaartjes Elly..mooi die achtergrond gemaakt...
    deze zullen vast wel gewaardeerd worden..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie achtergronden heb je gemaakt! Het zijn zo erg mooie sfeervolle kaarten geworden...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi, jammer dat je ze moest gebruiken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten Elly, de kleuren zijn super, mooi de brede zwarte rand en daarbij de tekst,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel chique! Geweldig spul hรจ dat shimmer powder ๐Ÿ˜. Daar moet ik ook nog wat extra kleurtjes van hebben ๐Ÿ˜œ. Inderdaad jammer bij sommige mallen,dat er geen tussenmaat bij zit. De stempels heb ik ook. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om mooi te zijn ๐Ÿ˜‰

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen