Volgers

maandag 1 juni 2020

Stoer en vrouwelijk...

Goedemorgen,

een tijdje terug kreeg ik een opdracht van mijn schoonzus om een kaartje voor een boksmaatje van haar te maken. 
Ze werd 50, en ze gaf  door waar ze van hield.
Zowieso van mijn lieflijke kaartjes vertelde ze.
Maar ja iets met boksen, dat wordt moeilijk, had het met Debby over en toen stuurde ze me een leuke stempel van Kenny K stamps.
 Ik was er gelijk weg van en ging aan de slag.


Basis werd het broekzakje van Dutch Doobadoo 470.455.006.
Design papier van Maja Design.


Hier dan de leuke stempel.
Heb deze ingekleurd met mijn brushmarkers, dat was weer even geleden dat ik die gebruikt had.
Achter het meisje zit een mal (sprieten) van Ali.


Zelfs de naaimachine er even bijgehaald, om onderin een zigzagsteek te maken.


Deze stempel is van boekenvoordeel, en het stukje banner van de Action.
Als je goed kijkt zie je op het design papier wat gestempeld, dit is van  Joy!Crafts 6410/0529.


De hoera ballonen zijn van Joy!Crafts 6002/1211.
Hier allemaal bakers twine aan bevestigd en samen geknoopt met een strikje aan het uiteinde.


Ja nu had ik voor een broekzak model gekozen, wist eigenlijk totaal nog niet wat ik precies wilde..deze kaart kon natuurlijk niet staan en ik had hem al dubbelgemaakt (openslaand)
Dus heb ik er een gaatje ingemaakt, dat gelijk dient als sluiting en dat diegene hem misschien hieraan zou kunnen ophangen.


Met een stoer ringetje gedaan.
En je ziet bovenin ook een stikrandje...heb ook expres die stukjes draad laten zitten,
De mini bloemetjes zijn ook weer in beeld, deze zijn van Joy!Crafts 6002/0268, en in het midden met een pearlpen de hartjes gedaan.


De binnenzijde.
Pagina links zoveel mogelijk leeg gehouden, want mijn schoonzus had ruimte nodig om iets te kunnen schrijven.


Banner van Joy!Crafts 6002/0386.
En de tekststempel van Craft Emotions 130501/1318.


Met de mini envelopje van Hobbyshop Veldmaat.



Met een ienie minie kaartje erin.



50 is ook van Dutch Doobadoo 470.455.006.
Ook onder en boven die sprietjes geplakt...was wel speels zo.


En moeilijk te zien, maar ook hier her en der wat achtergrond stempels gezet op het design papier.

Vond het toch een lastige opdracht...
maar toen ik het liet zien aan mijn schoonzus was ze er helemaal weg van.
Oef dacht ik, ook weer geslaagd.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

23 opmerkingen:

  1. Wat is Deze weer leuk Elly. Wat een leuk idee om de broekzak hier voor te gebruiken. Mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooie stoere kaart. Afdrukje past er precies bij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit is weer echt een elly-project hoor. Zo mooi gemaakt met zoveel mooie details! Ik val in herhaling maar heb weer foto voor foto bekeken en het is allemaal even mooi. Je hebt echt een eigen techniek Elly, zo mooi en netjes. Je kunt weer tevreden zijn hoor! Fijne zonnige dag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, altijd heel lief om te lezen hoor
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtig is dit kaartje Elly..ja ik zou het ook een moeilijke opdracht vinden , maar jij hebt samen door het leuke stempeltje er een perfect kaartje voor gemaakt en weer zo een leuke details..
    Missie geslaagd!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Elly, super leuk gedaan, broekzak toch stoer en alle andere details maken het ook weer heel vrouwelijk en echt het perfecte stempeltje voor deze kaart!
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent echt te kritisch want natuurlijk vond je schoonzus dit prachtig!!!!
    Wat een ontzettende mooie creatie en precies zoals je zegt, lief en toch ook héél stoer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stoer kaartje, Elly!
    Wat heb je dit weer super opgelost met behulp van die broekzak, echt een kado op zich, dit kaartje!
    Fijne dag verder, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaart is t geworden, erg leuke details ook! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met de boksende dame, alles heel leuk bedacht
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stoere broekzak,heel mooie details echt top gedaan!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze is super stoer voor een meid. en design papier weer gaaf.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen