Volgers

vrijdag 10 juli 2020

Planner...

Hoi hoi,

wie van planners houd kan zn hart ophalen, want er zat een leuke planner stans in het DT pakket.
Was weer een uitdaging voor me.
Vind het altijd super om te zien maar om zelf te maken is toch even wat anders.


Deze stans is van Craft Emotions 115633/1601.
Het design papier van Joy!Crafts Beautifall 6011/0567.


Probeerde hier te laten zien dat ik met zwarte Nuvo drops Ebony Black 
de gaatjes van de tagje gevuld had.
Alsof het daarmee vast zit.


Nieuwe baan is een stempel van Craft Emotions 130501/1318.
Ook heb ik de stempelset van Joy!Crafts 6410/0529 als achtergrond en op het zakje gebruikt.


De kalenderstempel is van Joy!Crafts 6410/0078.


Heb ook met masks gewerkt van Dutch Doobadoo en distress inkt, Black Soot en Tea Dye.
Tekst: 470.715.152 en met Tea Dye erop gezet,
de pijltjes met Black Soot en is nr: 470.715.136.

Tandwielen zijn van Craft Emotions 115633/0260. Blijven ook altijd leuke dingen om de boel wat stoerder te maken.





En nog wat gedoodeld met een zwarte fineliner.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

alle gebruikte materialen zijn hier te vinden:

fb pagina:

24 opmerkingen:

  1. Het gaat je toch erg goed af :D
    Ik vind het geweldig!

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana. Ja als je de foto nu zo ziet, dan denk ik heee gelukt..maar als je ermee bezig bent en met je neus erbovenop zit dan pfffft.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Super leuk is het geworden, mooie kleurtjes!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden! groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje is het geworden Elly....daar mag je heel tevreden over zijn!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb met dit onderwerp helemaal niks Elly maar ik vind dat jij het knap gedaan hebt, echt op jouw manier. Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke planner heb je gemaakt, echt helemaal in jouw stijl,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou dat ook een hele uitdaging vinden! Maar je hebt een prachtige planner gemaakt. Het is je perfect gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt, Elly!
    Mooie materialen heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel goed uit!
    Leuke details te ontdekken.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk deze planner Elly...wat een mooie accentjes allemaal...Ik kom ogen te kort om alles te bewonderen...ik heb dan alles een keer vergroot om de details goed te kunnen zien....In een woord PRACHTIG!!!
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen