Volgers

zondag 25 oktober 2020

December daily dag 3 en 4

 Goedemorgen op deze zondag,

nu de 3de en 4de pagina van de daily.


Ook gebruik ik verschillende maten voor de bladzijdes of pak ik er een mal voor.




Wat takjes geponst met de Martha Stewart pons.
En zie je leuke afwerking van die gaatjes? Hier een bloemetjes mal gebruikt, gaat prima zie je wel, gewoon creatief zijn.


Dag 4, hier heb ik een hele mooie design papier, te mooi om die te gaan verstoppen.


Als pagina de klembord gebruikt van Studio Light, en hier een blaadje onder geschoven, waar ik iets op kwijt kan. En vast gezet met glitter washi tape.



Prachtig toch dit design papier, deze is van Stamperia. Ik hou ervan.

Groetjes,

Elly

fb pagina;


31 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Elly. Wat ga je er eigenlijk precies mee doen?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      In december er elke dag iets in schrijven, of er een foto bijplakken, dus een dagboek voor de maand december.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Is niet mijn idee hoor, ik volg elke dinsdag Marga Dounen op fb die hierover verteld en dan de pagina's maakt, kun je gelijk meedoen.

      Verwijderen
  2. Ziet er prachtig uit Elly. Heel mooi designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze pagina's zijn prachtig, Elly!
    Inderdaad dat dp van Stamperia is bijna te mooi om te gebruiken en zeker niet verstoppen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja dus af en toe goed puzzelen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat zijn ze mooi de pagina's dat dp papier is erg mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden!

    grt
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Elly alles past weer mooi bij elkaar.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze pagina's in je dailybook Elly...zulk mooi designpapier ervoor gebruikt met schitterende detail...
    Is dit dan ook een bullit journal idee??
    Mijn kleindochter van 12 is daar ook heel erg mee bezig...bijna elke dag een pagina met foto's en of plaatjes van het onderwerp...
    die plakt ook veel met washi tapejes vast...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Ja dat is gewoon hetzelfde idd.
      Ah leuk dat je kleindochter er ook mee bezig is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wow. Ik vind dit super mooi. Doe ik u niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Elly! Wat een werk ook zeg, maar het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze twee pagina's zijn weer helemaal super. En dat papier is inderdaad erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze pagina's zijn heel erg leuk Elly....wat heb je prachtige kleuren en details gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaat dit een mooi persoonlijk bewaaralbum worden Elly. Ik zie weer schitterende details, zo knap hoe jij dit bedenkt. Lieve groetjes xx
    (Wat liep ik ver achter.....)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja ik had veel gemaakt de laatste tijd en bijna elke dag liet ik iets zien. Maar het is ook bijna niet meer bij te houden toch als die blog berichten.
      En dan als blogger het door elkaar laat zien wordt het nog moeilijker.
      Maar wel lief en attent al je reacties. XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Prachtig gemaakt. En ja hoor ik heb die takjes pons ook nog. Was ik alweer vergetenšŸ˜¬

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Hahah kan gebeuren..we hebben ook zoveel.
      groetjes Elly

      Verwijderen