Volgers

zondag 8 november 2020

Envelop/kaart

 Goedemorgen,

vorige week was ik naar een avondworkshop geweest bij Creabri, en deze envelop/kaart gemaakt.

Zag hem toen daar op de toonbak liggen en hij sprak me wel aan, mooi papier ook.


Zijn 2 vierkante enveloppen die met de flapjes in elkaar geschoven worden en dan heb je de buitenkant al. Dan nog wat pagina's in de envelop schuiven en vastplakken.
Heel simpel en erg leuk om te doen. Had hem heel lang geleden al weleens gemaakt maar toen had ik de pagina's met een touwtje vastgezet weet ik nog wel.






Mooi design papier van Noor Design is het.



Leuke avond gehad..ik twijfelde nog wel erg om te gaan..maar we zaten netjes afgeschermd allemaal.
Dus Diny nu kun je mijn creatie bewonderen, hier is hij dan.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


Ik reageer even slecht bij iedereen, we hebben slecht nieuws in onze familie te horen gekregen en dat moeten we allemaal verwerken en bijstaan.


29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie envelop kaart en inderdaad het design papier is prachtig.
    Veel liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat een mooi dp papier heb je gebruikt en leuk al die losse labeltjes erbij het is een leuk idee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige envelop kaart, Elly. Je hebt ook prachtig papier gebruikt, vind het ook een mooie set.
    Veel sterkte XX
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi DP en de kaart hiermee gemaakt is echt super.
    Een prachtige creatie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty!! Ik snap nog niet zo goed hoe je één en ander bedoelt met het maken maar ik lees ook dat jullie akelig nieuws hebben gehad dus komt het nog wel eens.... Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Richtsje.
      Herinner me er anders gewoon nog maar een keertje aan dan zal ik er een foto van maken wat ik bedoel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooie kaart Elly!
    Ik begrijp de uitleg ook niet helemaal maar dat komt nog wel, nu moet je zijn waaar het nodig is, sterkte voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Spreek me gerust maar een keertje erover aan als je het wilt weten, dan zal ik er een foto van maken wat ik bedoel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Jeetje Elly, dat klinkt heel heftig. Heel veel sterkte ermee. Naar nieuws in en familie heeft vaak veel impact.
    Je creatie is wel heel goed gelukt en inderdaad mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ja helaas is het heel heftig.
      Dinsdag gaan we er nog meer over horen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Kijk daar is jouw envelopkaart/boekje al Elly.
    Wat mooi he....ik was er ook gelijk weg van!
    je hebt er een er een prachtig geheel van gemaakt met de leuke decoratie!
    Was inderdaad een leuke avond en gezellig om je te ontmoeten Elly!
    Mij boekje is ook klaar op een paar foto's na.
    ik wil hem naar onze dochter in Australie sturen met foto's van toen ze in Nederland waren. Dat is dan tevens ook een mooi aandenken aan die tijd!
    Groetjes en nog en fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      Oh dat is wel erg mooi met de foto's erin, super idee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. p.s heel veel sterkte voor jou en je familie Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie en het papier is supermooi Elly.
    Ow slecht nieuws is niet leuk, houd je haaks en sterkte.
    Onze slechtnieuws periode is voorlopig achter de rug met positieve berichten godzijdank. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Helaas gaat het hier niet over corona.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Dat was het bij ons ook niet Elly....
      Liefs en sterkte xx

      Verwijderen
    3. Jullie ook veel sterkte...XX

      Verwijderen
  11. Pff slecht nieuws is niets.. heel veel sterkte! Mooi kaartje heb je gemaakt Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sterkte Elly en het is een mooie creatie geworden

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen