Volgers

woensdag 30 december 2020

Gefeliciteerd

 hoi hoi,

nog heel even en we zitten in het nieuwe jaar, dit kaartje had ik gemaakt voor de challenge bij Vintage and More, daar was het deze keer Alles Mag.

Ik had hem al geplaatst op die groep op het moment dat hij net af was, dus vers van pers hahaha. Deze was ook echt zo klaar, savonds had ik papier klaar gelegd en een afbeelding wat erbij paste. Smorgens ging ik wat bloemetjes erbij leggen en toen ineens was hij af.


En dit het geworden, als basis een mal van Studio Light.
Het design papier was een restje wat ik nog had liggen dus alleen aan de boven en onderkant wat afgehaald een klein randje. Dus deze kaart is een langwerpige geworden, Design papier is van Stamperia en die heeft echt zo weinig nodig.



Gefeliciteerd is een mal van Craft Emotions.


Randje is van Joy!Crafts.


Afbeelding weet ik niet die zat los in mijn afbeeldingen map.


Kant en klare bloementoef opgeplakt, de groene bloemetjes iets donkerder gemaakt met distress inkt groen en bruin.
De takjes zijn van Marianne Design en de klimop van Joy!Crafts.
En een stukje gaasverband onder het toefje.


Dus heb nu weer een verjaarskaartje in mijn voorraad, die was namelijk helemaal op.

Groetjes,

Elly

p.s. ik las gisteravond op de fb groep dat ik random gewonnen had met dit kaartje dat is echt super leuk, en een mooi blokje van Stamperia gewonnen. Die zal in het nieuwe jaar in mijn bus vallen. 
Dus iets om naar uit te kijken al.

fb pagina:


26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt met de mal van studio light.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Elly ik had hem even vergroot super mooie details missie geslaagd. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en gefeliciteerd ermee!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Elly....zo leuk gedaan!
    Gefeliciteerd met je prijs....inderdaad leuk om in het nieuwe jaar naar uit te kijken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi vintage kaartje leuke details alles past mooi bij elkaar
    gefeliciteerd met je prijs altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vintagekaart Elly
    Ja dat dp van Stamperia daar ben ik ook fan van!
    Van harte dat je hebt gewonnen jij kunt weer vooruit!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi vintage kaartje en gefeliciteerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Ik zag dit plaatje vandaag ook op een knipvel waar ik mee bezig ben. De kaart Mooi opgemaakt en erg leuk afgewerkt. Een topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Elly en wat leuk dat je er gelijk mee gewonnen hebt, gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Elly! En wat gaaf dat je ermee won, terwijl de lijm nog aan het drogen was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      De kaart had ik al eerder op fb gezet dan dat hij op het blog kwam. Nu wachten wanneer de prijs in de bus valt, altijd leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Vintage gaat jou altijd wel goed af Elly, het is een sfeervolle creatie metalliek details. Leuk dat je gewonnen hebt hiermee, dikverdiend ook! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vintage is altijd goed en mooi, je kan hem maken zoals je wilt en die van jou vind ik super leuk.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen