Volgers

zondag 13 december 2020

Vandaag jarig

Goedemorgen beste bloggers,

een kaartdoosje dit was het patroontje wat ze gaven bij Mijn Schatkaart. Kwam goed uit, wilde dit weer eens maken en ik had nog een verjaarskaart nodig voor een vriendin.


Design papier van Craft O Clock gebruikt en ook deze heeft weinig aankleding meer nodig, is ook al mooi van zichzelf.


De vlinder swirl is van Precieus Marieke.
De bloemetjes voorin is van Cut-ties.


Oeps deze foto is onscherp. Hoera van harte is van Craft Emotions. En het vlindertje met de Olba tang geponst.


Labeltje is van de Action, de tekst Vandaag jarig, dat weet ik niet waar die van is.
Op de label ook een vlinder geplakt deze komt uit het design papier.
En 2 kleine bloemetjes van Cut-ties.



En zoals je ziet hij kan mooi plat dus verzenden in een envelop gaat prima.


Onderin ook een randje met bloemen gemaakt deze randstans is van Couture Creations.

Wens jullie een fijne dag vandaag.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


32 opmerkingen:

  1. Een super leuk kaartdoosje is dit. Leuk met die label.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi doosje leuk dp papier heb je gebruikt, leuk dat label
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend feestelijk doosje maakte je Elly, ik vind ze hartstikke leuk maar op de 1 of andere manier trekt het me niet om dit patroon te maken....Jij draait er je hand weer niet voor om zoals gewoonlijk. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja was mij ook weer lang geleden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Hoi
    Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    En wat een mooi papier.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit soort kaart doosjes vind ik zo leuk om te maken.
    Ze zijn ook erg verrassend, voor de ontvanger. Zeker als je het verstuurd naar een niet kaarten maakster.
    Mooi papier, hierdoor is er niet veel meer nodig om er een prachtige, komplete kaart van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi doosje, Elly. Hij staat ook nog op mijn lijstje.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Elly, handig dat je hem ook plat kan versturen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie fleurige verjaardagscreatie Elly. Mooi dessin-papier heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartdoosje heb je gemaakt, Elly!
    Daar zal de jarige verrast mee zijn!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke en fleurige kaart of doosje ,heel goed gelukt en soms is het papier al prachtig.
    Fijne zondag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, een card in a box is een van mijn favorieten om te maken. Het effect is zo leuk en verrassend voor de ontvanger. Je hebt er een heel mooie van gemaakt. Gek, dat je niet op Jackelien haar blog kon komen. Zou moeten kunnen via mijn blog....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ik blijf proberen.
      groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Haar profiel is niet beschikbaar staat er en dat dit misschien niet ingeschakeld staat, dat ze hier geen toestemming voor gegeven heeft.

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige card in a box heb je gemaakt Elly!
    Daar is je vriendin vast heel erg blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig doosje heb je gemaakt, ik heb daar een stans vor, nog nooit gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Oh nog gemakkelijker een stans.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Een prachtige card in a box Elly. Wat een leuke bloemenrand!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk gedaan. Ik heb ook weleens een doosje gemaakt voor mijn kleinzoon.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Ja die zal hem wel erg leuk gevonden hebben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen