Volgers

dinsdag 12 januari 2021

Bloghop Samen Creatief #9

 Hoi hoi,

zitten we dan in het nieuwe jaar en net de 1ste Samen Creatief van Debby gedaan de 9de alweer.

Maar deze is ook super he, zeer verrassend voor de ontvanger, daar is wel even uitleg bij nodig hoe deze kaart open te vouwen, en je kan maar door en door gaan hahaha. De never ending kaart,


Het papier wat ik gebruikt heb is van Joy!Crafts 6011/0575 Men's World.



Heel verrassend deze heeft 4 labels.


Het is echt geweldig papier, hou van deze kleur en alles combineert zo mooi.
Look is een banner van Joy!Crafts 6002/0035.


Aan de labels heb ik tabjes gemaakt deze zijn van Craft Emotions 115633/1601, komt uit de plannerset.


1ste keer opengevouwen.


Deze tekst is van Marianne Design CS0987.
Alles gestempeld met bruine versafine.


Jij bent is van Marianne Design KJ1703, en Jarig van Craft Emotions . Ik had gewoon wat teksten bij elkaar gecombineerd.


2de keer omgeslagen. Hier niks op verwerkt, papier doet de rest.


3de keer omgeslagen.


Deze teksten zijn van Joy!Crafts 6410/0522.

En als je hem hier weer omvouwt kom je weer bij het begin.:


Gaaf toch!

Jullie komen als het goed is van Anneke af, en vanuit mij eindig je op het Blog
 van Hobbyshop Veldmaat en plaats je ook daar je reactie, vergeet dus niet bij iedereen iets te plaatsen.

Ook op fb kun je een prijsje winnen als je daar je creatie laat zien van deze uitwerking,
graag onder het bericht Laat je creatie hier zien.

Vele groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:






45 opmerkingen:

  1. bijzonder modelletje deze kaar maar mooi papier zit erop Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dit is zo ontzettend leuk. De ontvanger zal niet begrijpen hoe het in elkaar zit, dat je maar door kan kan gaan met vouwen. Je hebt prachtig papier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi rustig papier en leuk verwerkt. Goede uitleg met foto's Elly! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elly wat een leuke kaart is dit geworden. Design papier is super met die leuke radars.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat een mooi papier.
    Superleuk model.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en zo bijzonder the never ending card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha jij schrijft het, ik dacht het. De ontvanger mag wel een werk beschrijving erbij krijgen.
    Super mooi jou uitvoering.

    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave uitvoering van deze never-ending kaart maakte jij Elly.
    Ik maakte hem ook eens maar gebruikte te dikke basis en ik vind het poppimpen ontzettend moeilijk, jij natuurlijk niet zo te zien!!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Nou deze was juist wel moeilijk het oppimpen, maar ik ben wel zeer tevreden met dit resultaat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wauw je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan , een mooie mannenkaart geworden Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke never ending card Ellie en wat ontzettend leuk met de labels. Een pracht uitvoering.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....schitterend Ellie....dit zijn mijn favoriete kleurtjes.
    je hebt er echt iets heel leuks van gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!! Wat een kunstwerk is dit geworden, heel mooi gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjeee wat heb jij er een schitterende kaart van gemaakt Elly....en zulk mooi designpapier ervoor gebruikt
    met ook hele mooie tekststempels...Lijkt wel heel ingewikkeld, maar ik ga straks ff de hints op mijn gemak doornemen en ook proberen deze prachtige kaart te maken
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Benieuwd naar jouw uitvoering
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Prachtige kaart Elly!
    Mooi is dat dp zeg!leent zich er goed voor!
    Onlangs heb ik deze kaart voor mijn kleindochter gemaakt, dat jij er labels in hebt gemaakt vind ik nog wel een extraatje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke uitvoering van deze Samen creatief! Ga 'm binnenkort ook maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Benieuwd hoe jij hem gaat maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  17. wat een mooi kaartje met de vintage details ooo van zo'n never ending kaart krijg ik weer nachtmerries ooit ook een een poging gewaagt maar halverwege wist ik het al niet meer hoe nu verder kon toen het begin al niet meer vinden leuk ook nog labels erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen. Ja hahah was wel effe een gepuzzel in het begin.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  18. Geweldige kaart heb je ervan gemaakt elly, 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als laatste mocht ik bij jou langskomen, ook een stoere kaart
    De kleine flapjes vind ik gaaf en nuttig , zeer leuk detail
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie mannenkaart,en wat een leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie stoere uitwerking van SC#9

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby en jij voor het geven ervan,.
      groetjes Elly

      Verwijderen