Volgers

woensdag 20 januari 2021

Celebrate

Hoi hoi,

en hier een pagina voor een planner die ik nog in elkaar moet maken. Denk dat ik daar van alles in stop. Mijn ervaring met de daily planner dat het zeer bewerkelijk was, af een toe een pagina maken voor belangrijke gelegenheden of voor een challenge vind ik zeer leuk te doen.

Deze pagina heb ik gemaakt voor de challenge bij Knutsel en Kadootjes hun thema was gebruik iets met een C. Ik dacht jeetje wat nu...maar tijdens onze zondagse wandeling wist ik het ineens, alleen nu was het te hopen dat ik echt wel een afbeelding kon vinden van een cocosnoot. En jawel, zie hier het resultaat.


Planner pagina is van Elisabeth Craft Design, die wereldbol onder de afbeeldingen en het zonnebrilletje horen daar ook bij.


De bloemetjes, cocos cocktail en de parasol plus label komen allemaal uit een uitdrukvel van Studio Light.



Mooie afbeelding van een Hibiscus bloem.
De tekst There is in life to celebrate, komt uit een restje van Maja Design.


Reinforcements zijn ook van Elisabeth Crafts.



En dan een heerlijke cocosnoot cocktail, en ook hier zie je die mooie bloem erin.
We kunnen het ons allemaal nog niet voorstellen dit, maar wel om even bij weg te dromen.

Wens jullie een mooie dag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:


29 opmerkingen:

  1. Geweldige pagina Elly, ik waan me al in een ligstoel op het stand, en op een verlaten eiland, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht planner pagina en leuk al die kleurige plaatjes erbij. Leuk dat er zoveel op te zien is.
    Eigenlijk ben ik nu ook wel aan de lente toe met een lekker zonnetje erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, snap het helemaal we hebben het nu zo hard nodig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een leuke pagina met de C. Je hebt even flink uitgepakt. Het ziet er fleurig uit en met die regen en grijze luchten is dat heel leuk.
    De lente komt vanzelf, zou niet goed zijn als dat nu al het geval was, hoewel de temperaturen wel al lenteachtig zijn. Ik kreeg bericht van iemand uit de VS waar de bloembollen al uit de grond kwamen en dat was daar ook niet normaal. Zal toch wel aan de klimaatverandering liggen, denk ik.
    Oh ja, dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk plaatje is dit, ik ga vandaag gewoon op vakantie op jou blog ...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat heb ik daar zijn in!!! In zon, zee en stand, HEERLIJK!!
    Dank je wel voor deze leuke, mooie, zomerse pagina, het is een goed begin van mijn dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi pagina leuk al die zomerse dingen erop krijg gewoon zin in vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie pagina Elly
    Krijg spontaan zin in de zomer
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeminee volgens mij maak jij iedere dag een kaartje....om jaloers van te worden, hihi Ik heb terug gekeken en wouw je kan er wat van Elly! En cocosnoot is heeeeeeel goed gevonden voor bij K&K je hebt er een prachtige pagina van gemaakt en ja...dromen mag altijd!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie...ja ben altijd wel bezig..
      en heb over een tijdje wat moois om te laten zien hihi, tenminste dat vind ik en mijn schoonzusje ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Prachtige pagina heb je gemaakt, heerlijk zomers tafereeltje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi tijdens het wandelen denk je aan een cocosnoot...wel logisch inderdaad hihi. Het is een schitterende creatie geworden Elly. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, ja hahahaha moet kunnen toch.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Een prachtige kleurrijke pagina voor in je planner Elly...wat een mooie frisse zomerse accentjes erop...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige pagina. Ik heb er gewoon zin in!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie pagina Elly en het geeft gelijk een zomers gevoel.
    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Elly dat is nog eens origineel de C van Cocosnoot, en het ziet er prachtig uit je pagina. Bedankt voor je bijdrage bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen