Volgers

zondag 3 januari 2021

Where flowers bloom

Goedemorgen, wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar,

vandaag een speciaal kaartje voor iemand die het wel heel hard kan gebruiken, gemaakt voor de zus van mijn schoonzus die helaas ook datzelfde traject moet ondergaan als mijn schoonzus.

Ik weet dat ze mijn kaarten altijd mooi vind, dus was ik even voor haar aan de slag gegaan om zo een knuffel toe te wensen.


Als basis een mal van Dutch Doobadoo 470.713.169.
En design papier van Stamperia Hortensia.



Label van Ali met tekst van Anne Gretha, deze met embossing poeder erop gezet van Mboss Vintage Grey.
Het onderste groene, dat heb ik bewerkt met wax metallic paste turtle green van Craft Emotions.
Het groene wat ik had vond ik net niet hierbij passen, en ik probeerde de wax en vond dit zoveel mooier. Zie hier het kleurverschil:


Je houdt ervan of niet, dat is natuurlijk zowieso persoonlijk.



Op het verbandje wat ik rondom geplakt heb is een mal van Craft Emotions 115633/0941.
En die andere mooie mal is van Joy!Crafts 6002/1384 en deze uit het design papier gedraaid.


Vogeltje uit het papier geknipt wat opgebolt en erbij geplakt.


Where flowers bloom so does hope.
Is wel een hele mooie tekst.


Foam bloemen van verschillende mallen van Joy!Crafts en Marianne Design.
Takje van Ali en ook bewerkt met de wax.


De witte takjes zijn van Joy!Crafts 6002/1246.


De kaart lag een dag later in de bus, dat was wel zeer op tijd.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

34 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, Elly. De ontvanger zal er zeker blij mee zijn. Prachtig details.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Ja ze vond hem super en erg lief van me.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Hoi wat een mooie creatie.
    Mooi papier en veel leuke details.
    Volgens mij is de post weer een beetje bij.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jackelien, daar daar lijkt het wel op.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Prachtige creatie! Zoveel moois te zien.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi creatie met leuke details en papier
    ook voor jou de beste wensen voor 2021
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Elly, mooi gemaakt en zal zeer gewaardeerd worden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Elly met vele mooie details. Maar wat een verdrietig nieuws, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou en je dierbaren een heel gelukkig nieuwjaar!
    Wat een triest nieuws voor de zus van je schoonzus, schrale troost dat ze elkaar wel kunnen begrijpen en steunen.
    Je kaart is een echte beauty, de kleuren zijn prachtig net als de details.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook, via deze weg, de beste wensen!!
    Wat een prachtige kaart maakte je voor de zus van schoonzus, dit zijn kaartjes daar maak je mensen héél blij mee.
    Zoveel op te zien en toch past als bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je prachtige kaartje zal ook zeker troost geven in haar moeilijke tijd Elly, supermooi gedaan!
    Ook voor jou nog een Gelukkig Nieuwjaar!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou de allerbeste wensen. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor iemand die het nodig heeft,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. Dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kaart in een leuke vorm, prachtig papier en mooie details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele lieve en mooie kaart voor de zus van je schoonzus, wat een ellende dat ze samen door deze zware tijd heen gaan. maar een kaartje van jou zou wel even een glimlach op haar gezicht toveren

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heftig nieuws weer zeg.....je maakte een geweldige creatie Elly,tot in de details weer prachtig! Ze zal er zeker blij mee zijn! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tsjonge, wat maak je veel mee in je omgeving. En lief dat je meteen een kaart ter ondersteuning maakt en stuurt. En zeker zo'n prachtexemplaar! Supermooi gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig Nieuwjaar Elly voor jou en jullie gezin
    Een prachtige kaart!!!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een pracht kaart heb je voor haar gemaakt en de tekst vind ik ook zo goed passen, want in deze moeilijke tijd voor haar is het soms moeilijk om de juiste woorden te vinden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze vind ik zo lief, ik hou er ook van natuurlijk en wat een verschil de wax. Liefs Bianca. XX

    BeantwoordenVerwijderen