Volgers

woensdag 17 februari 2021

Crafty friends

 Goedemorgen,

voor mijn DT maatjes was ik ook nog snel aan de slag gegaan om voor Valentijn deze creaties bij hun op te mat te laten vallen.


Heb er een soort van plannerlabel pagina van gemaakt.
Basis is een mal van Duch Doobadoo 470.713.173.
Het bruine is dsp van Maja Design Miles Apart.


Dit roze is dsp van Maja Design Celebration (het gebloemde) en het rose is van Craft Sensations.


Rolroosjes van Joy!Crafts 6002/0384.
En met die steekeltjes is ook van Joy!Crafts 6002/0385.
Blaadjes van Joy!Crafts 6002/1132.


De fijne witte sprietjes van Craft Emotions 115633/0229/
En met die bolletjes ook van Craft Emotions 115633/0279.
Tekst is van Ali.



Afwerking rondjes zijn reinforcements van Elisabeth Craft Design 1737.



Hartjes van Studio Light FWL351.


Ook deze stempel is van Ali en het vuurwerk stempel van de Action.


Grappige paperclip vlgs mij eens bij C&A gekocht, viel me op toen ik daar in de wachtrij stond. Is alweer enige tijd geleden.


Achterop de label genoeg ruimte op iets op te schrijven wat ik dan ook gedaan had.
En ook deze stempel is van Ali.







En deze mooi creatie heb ik van Debby mogen ontvangen, met wat lekkers erin.


En deze mini borduurring van Bianca. En hier zat nog een malletje en zelfs een magnolia stempel bij.
Ik vond laatst zo moeilijk om mijn opgepimpte borduurring af te staan, en nu ontvang ik dan deze, hoe geweldig is dat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal er niet aan gedacht had om iets voor Valentijn te maken, het is dat hun het een beetje verraden, ik was toen voor mijn vriendin wel bezig, en gauw opzij gelegd en mijn spoed creatie voor hun gauw gemaakt, en een geluk dat de post nog zo snel mee werkte.
En had ik geen tijd meer om ook een magnolia erbij op te verwerken/kleuren.

Fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:




32 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Elly

    Wat een prachtige creatie daar zullen je teamgenoten blij mee zijn.

    Fijne woensdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super mooie creaties Elly, ik heb genoten van alle details, ook de creaties van je mede DT leden zijn prachtig.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke labelkaart heb je voor je team maatjes gemaakt. Zullen ze heel blij mee zijn.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat super mooi gemaakt. Lijkt me wel veel werk, maar heb je ook iets heel leuks. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Christa. Valt wel mee hoor qua werk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Het ziet er weer prachtig uit Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie valentijnscreatie Elly!
    Prachtig gemaakt!
    En zelf nen je ook fijn verwend,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie pagina en hij staat te pronken op mijn kast.
    Nu nog even een mooie journal voor maken.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie creatie's Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je bent lekker bezig geweest Elly het zier er allemaal heel mooi uit

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het last minut gemaakt maart er zit wel liefde in, dat zie je.
    Prachtig vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In het echt is hij nog veel mooier...... bedankt en fijn om te horen dat de milka reep lekker was

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sjonge dat doe jij gewoon even tussendoor.....zo knap al hoe je op het idee komt en dan zo’n prachtig eindresultaat Elly! Jij ontving ook een leuk cadeau,lief. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! Wat mooi allemaal en wat tof dat je nu zelf een borduurring ontving!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi deze valentijn attenties voor je DT maatjes Elly, weer super leuk gemaakt!!
    En je heb ook leuke creaties ontvangen zo te zien..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke attenties heb je gemaakt leuke kleurtjes en papier
    ook leuk wat je zelf hebt gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi Elly. Je hebt er veel liefde in gestoken!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat doe je dat toch iedere prachtig!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een mooie MM deurhanger gemaakt, heel mooi bewerkt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen