Volgers

woensdag 10 februari 2021

Happy Bee

Hoi hoi,

een hele vrolijke easelkaart heb ik gemaakt. En durf het bijna niet te zeggen, zelfs met nieuw design papier van de Action Follow the sun.

Deze bracht een vriendin voor me mee, haar collega woont in Belgie. Dus je kunt wel zeggen dat ik er heel erg blij mee was. 


Heerlijk die zonnebloemen, geeft wat leuks want vandaag is het wel heel erg koud toen ik dit kaartje maakte. Had de hond uitgelaten en duurde erg lang voordat ik weer warm werd.

De basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.833.


Het bijtje is van Ali en ingekleurd met de brushmarkers en gemat op een mal van Craft Emotions.


Happy Bee is een stempel van de Action.



Zonnenbloemen gemaakt van mallen van Ali en van Joy! Crafts.
De blaadjes zijn ook van Ali.
In de zonnebloemen heb ik wat stippen gemaakt met een parelpen..en niet netjes want dat hoeft hierbij ook niet. Ook het design papier heb ik zonnebloemen geknipt en bij deze toef geplakt.


En dan nog een mini envelopje, met een klein kaartje erin voor de jarige.


Stempel is van Craft Emotions.


Geel is niet mijn kleur, maar het bracht wel gezelligheid om met deze creatie bezig te zijn geweest.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

31 opmerkingen:

  1. Mooie easelkaart en wat een pracht bloemen.
    Ook weer een schattig envelopje erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bof vip met het mooie papier je creatie is prachtig Elly met leuk details. Als ik het koud heb drink ik verse gember thee ben ik zo weer warm. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent me toch ook een Bofbips Elly,wat een prachtig papier.
    Het komt super tot zijn recht in deze mooie creatie. Ik ben dol op bijtje, op creaties en kaarten maar ook in het echt om buiten te zien hoe ze lekker actief rondzoemen,dit in tegenstelling van wespen waar ik panisch van ben....Blijf vandaag gewoon naar deze kaart kijken,misschien word het dan eerder lente ;) fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja ik kreeg hier ook warme gevoelens bij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Zonnebloemen vind ik echt iets voor een zomerse kaart. Je bent vast lekker warm geworden toen je deze kaart aan het maken was?!
    Wat een mooi papier, ik lees het meer, België heeft hele andere producten bij Action dan hier in Nederland.
    Lief dat je vriendin dit mooie papier voor je meenam.
    Het model van de kaart vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja is ook een superlieve vriendin.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart. Geel is ook niet mijn kleur, maar het is wel mooi papier. Fijn dat ze dit voor je mee hebben gebracht. Het bijtje is heel lief!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig vrolijk kaartje Elly
    Wat leuk dat je het nieuwe dp van de Action hebt kunnen gebruiken!
    De bloemen vind ik zo mooi gemaakt, echht prachtig
    Het hele kaartje compleet is super
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje leuk dp papier heb je gebruikt en wat een schattig stempeltje van het bijtje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt. Geel is ook niet mijn kleur, maar deze is wel heel erg mooi.
    En prachtige bloemen heb je gemaakt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige easel kaart Elly!
    Hele mooie papiertjes en prachtige details met de bloemen en het leuke envelopje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke bijen kaart!
    Word er helemaal vrolijk van:)
    Mooi design papier.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag bij Action mijn bestelling opgehaald, hobbyspullen waren echt minimaal te bestellen..
    Jouw kaart is super met de gave zonnebloemen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ik ga morgen mijn bestelling ophalen en idd wat wij graag zouden willen is er totaal niet, en nog veel meer artikelen niet.
      Maar ja het is het begin weer..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Super leuke kaart. Die tekst is zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bof dat je papier uit België kreeg. Dan ben je er extra blij mee, he? En je kaart is ook wel heel erg gaaf! Dat kleine envelopje erop! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja ze had 8 blokken bij, en mijn vriendin zei, we kiezen om de beurten een blok.
      Ook zo lief van haar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. een schitterend easelkaartje heb je gemaakt Elly...en mooi designpapier heb je daarvoor gebruikt
    Dan had ik vorige week wel pech, wij waren vorige week vrijdag met de fiets naar Heide Kalmthout gereden 35 km retour naar de Action.. Mijn man moest Led lampen hebben voor boven zijn biljart.. en ik daar ook op zoek naar nieuw papier eventueel...Ik heb bijna niks meer ;-))..de kastplanken hangen nog wel door... maar toch...
    Dus ik baalde wel een beetje om eerlijk te zijn
    Maar jij heb in ieder geval weer een leuke map papier zo te zien...
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Die collega van mijn vriendin was donderdags geweest, en ze had 8 blokken kunnen bemachtigen, en ik mocht van mijn vriendin om de beurten een blok uitkiezen.
      Ja super blij mee, ik heb ook nog genoeg, maar je wilt gewoon wat nieuws.
      Ik snap dat je enorm baalt dan. En het bestellen bij de Action is ook niet erg veel waar we uit kunnen kiezen, maar het is een begin.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje! Gaaf in de cirkels

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super Leuk kaartje. Ik zie veel bekende dingen op je kaart.😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen