Volgers

woensdag 24 februari 2021

Happy Birthday

 Goedemorgen,

dit is een kaartje voor Renate, onze jarige job bij het design van KIC.


Als basis de DDD mal 470.713.142, en design papier van Joy!Crafts.


Mooie magnolia die proost op de jarige, deze ingekleurd met de brushmarkers.
Gemat op een mal van Studio Light, SL255, en achtergrond stempels van de Action.


Deze bloem, en de vlinder komen uit het uitdrukboekje van Studio Light JMA02.


Happy Birthday to you ook een stempel van de Action.


Voelsprieten van meeldraadjes.


Tuesday is van Ali, en 23 van Marianne Design CR1429.
En de stempel februari is ook van de Action.

Hoop dat ze hem mooi vindt.

En maandag kreeg ik telefonisch de uitslag van het plekje bij mijn wenkbrauw.
Er moet nog meer uitgehaald worden zodat echt alles weg is, dit gingen ze via de moos chirurgie doen..dit kunnen ze veel nauwkeuriger als mijn eigen dermatoloog.
En zij is er ook niet voor bevoegd zei ze.
Ze halen dan alles zover mogelijk weg, dan moet ik een uur blijven wachten in een woonkamer daar, daarna krijg ik te horen of alles verwijderd is. Is alles eruit dan gaat alles gehecht worden is er nog meer wat weg moet, dan moet ik weer een uur wachten op de uitslag en weer wordt er bekeken of het nu dicht mag ja of nee. Ik zie er ook enorm tegenop, was na dit telefonisch gesprek ook enorm van slag, kwam wel even binnen. Het goede eraan was, dat deze plekje geen uitlopers had.
Dus nu afwachten wanneer het plaats gaat vinden en daarna moet ik een weekje rust houden.
Dus gaan jullie voor me mee duimen dat het na 1x al goed weggehaald is?

(dag later) De chirurg belde me nog terug, ze gaat het zelf toch doen, heeft geen toestemming om het via de moos chirurgie te doen. En om eerlijk te zijn, ben ik er wel opgelucht onder...deze chirurg kent me en stelt me ook vaak gerust, zij heeft al 2x eerder iets uit mijn gezicht gehaald in het verleden en is ook altijd mooi genezen. En het staat nu gepland op 15 maart om half 12.

Groetjes,

Elly 

fb pagina:


27 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor Renate, mooie details Elly,
    Gelukkig dat de vertrouwde arts het weg kan halen hopelijk alles in 1 keer, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht kaart heb je gemaakt Elly, maar ik schrik van het laatste stukje van je post.
    Jeetje kan mij voorstellen dat je er tegenop ziet, maar fijn dat de chirurg nu zelf de operatie doet. Zo'n operatie is altijd heel ingrijpend. Ik wens je sterkte Elly.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weet.
    Een echte "Elly", ik herken je hand erin.
    Heel compleet en toch 1 geheel.
    Wat naar voor je dat de uitslag van je wenkbrauw niet zo goed is.
    Gelukkig belde ze later terug dat je toch naar haar, vertrouwd, mag!!
    Ik ga heel hard voor je duimen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje mooi dp papier heb je gebruikt
    wat zal je geschrokken zijn ik wens je heel veel sterkte en duim voor je
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je voor Renate gemaakt. En ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Fijn dat je eigen arts het toch kan doen, veel sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt Elly!
    O das wel spannend zeg, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, veel sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Elly, wat heftig allemaal zeg! Dat je er tegenop ziet snap ik ook. Wel fijn dat je eigen arts het kan doen, dat voelt toch vertrouwder denk ik.
    Je kaart is supermooi! Renate zal er vast en zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooie kaart Elly en fijn dat je je eigen dokter krijgt geeft een fijn gevoel.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, feestelijke kaart..Ik hoop dat alles goed gaat komen, wel fijn dat je eigen arts het mag doen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je voor je DT maatje Renate gemaakt Elly, dat zal ze zeker wel waarderen...
    en begrijpelijk dat je even van slag bent met zo een bericht,
    Fijn dat het je eigen arts mag doen, daar heb je toch al meer vertrouwen in...sterkte ermee!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super geweldig mooie kaart Elly!
    Ben d'r helemaal weg van.
    Ach, wat lees ik toch allemaal Elly. Wat een spannende tijd is dit dan voor je. Fijn dat je eigen arts het nu toch doet. Heel veel sterkte hè

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Elly. Zo mooi in die monochrome kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart voor de jarige.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Elly. Ik denk wel dat ze deze leuk vindt.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supergave kaart maakte je voor de jarige job (net zo mooi als die ik van jou mocht ontvangen met de schattige ieniemiene bloemetjes!)
    Spannend dat je toch nog even verder moet brrrr. Houd je haaks en ik ga kaarsje branden voor je xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, Elly. In het echt is ie super mooi! Komen de kleuren ook heel mooi uit.
    Dank je wel voor je mooi kaart, hij staat nog op de kast.
    Lieve groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen