Volgers

zondag 28 maart 2021

Vitamine

Hoi hoi,


deze creatie heb ik gemaakt voor mijn beste vriendin, heeft een maagonderzoek gehad en moet hiervan de uitslag nog krijgen, ook altijd heel spannend. En zit ze de hele week in de lappenmand daar ze een spuit in haar duim had gehad, dus ze verdiende ook wel een leuke kaart van mij.


Dit leuke model is gisteren online gemaakt bij Hobbyshop Veldmaat een patroon van Debby. Had eerst te dik papier voor de harmonica, en dat paste dan niet, dus deze met dunner papier gedaan.


Echt zo verrassend dit patroontje.
Papier is van Craft Sensations.


En deze superleuke stempels zijn van Craft Emotions 130501/1509.
Ovaal met schulprand is ook van Craft Emotions, met rondom de mini bloemetjes van Joy!Crafts.


Leuk toch deze tekst!



Rolroosjes van Joy!Crafts 6002/1440 en blaadjes van Ali.


Ook uit het design papier heb ik de roosjes uitgeknipt en erbij geplakt.

Hier zal ze heel blij van worden.
En toen kreeg ik nog een kaart van Anita binnen, wat een lieve bloggers zijn er toch, kreeg deze kaart voor de goede uitslag:


Dank je wel Anita voor je mooie kaart.

En ik heb hier de link voor het filmpje van de live workshop:

Wens jullie een fijne zondag toe

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

28 opmerkingen:

  1. Prachtig creaties Elly zo mooi met het harmonica gedeelte, ik heb gekeken naar de online uitzending en vind het heel mooi gemaakt leuk het schattig potje met vitamientjes, fijne zondag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Oh gezellig dat je ook keek.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat lief dat je toch altijd zo aan andere denkt. Hopen op een goede uitslag voor je vriendin en je creatie is heel erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie creatie en weer van die leuke details zoals b.v. het harmonicagedeelte. Daar moet je dus echt wel de juiste dikte papier voor hebben.
    Ik had graag een keer meegedaan, maar misschien is het nog terug te lezen.
    Heel lief dat je deze voor je vriendin hebt gemaakt en hopelijk krijgt ze een goede uitslag.
    fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Het is te zien op you tube, ik zal de link er eens bij plaatsen, was ik vergeten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat een mooi kaartje met al de leuke kleuren en detaild hier zal ze zeker wel van opknappen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtigckaartje Elly
    Lief en attent van je!
    Wat een leuk model en mooi gemaakt ik heb even gekeken op youtube, moet er wel voor gaan zitten het filmpje duurt best lang....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja klopt, voordeel is dat je het kan doorspoelen ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Hiervan zal je vriendin opknappen.
    Wat een leuke verrassing, de harmonica.
    Ik hou hier zo van.
    Ik ga even terug lezen......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ja hij is echt niet moeilijk en zo gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtig kaartje voor je vriendin! Leuk met de vitamine stempel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart en wat een leuk effect met de harmonica design. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Elly, leuk model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je voor je vriendin gemaakt Elly....dat vrolijkt haar vast op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart voor je vriendin, leuke stempel heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje voor je vriendin gemaakt Elly, wat een geweldig modelletje is dat...zag het gisteren ook voorbij komen ...Hopelijk krijgt ze een goede uitslag...en ze zal dit kaartje zeker wel waarderen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastisch mooi kaartje met zoveel moois en lief op te zien, ook weer mijn favoriete bloemetjes. Je vriendin zal er blij van zijn geworden...hopelijk valt haar uitslag mee! Ik zat net het kaartje bij Anita te bewonderen, een schatje is het en je bent lekker verwend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woww Elly wat heb je er weer een kunstwerkje van gemaakt! Dat zal je vriendin goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaart. Erg leuk model.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen