Volgers

vrijdag 21 mei 2021

Flowers

 Goedemorgen,

vandaag mijn eerste creatie als DT lid van Simply Magnolia. Hier was ik laatst voor gevraagd en daar zei ik geen nee tegen, nu moeten mijn magnolia's zowieso wel tevoorschijn komen.

Vond dit wel zeer leuk dat ik gevraagd was en ook mijn DT maatje Debby was gevraagd, dus we komen gewoon niet van elkaar af hahaha. (alleen maar super leuk)

Deze maand is het Anything goed with option Flowers, is dit mijn reminder creatie geworden.


Basis zijn 2 Dutch Doobadoo mallen, de onderste is DDD 470.713.173 en de bovenste met het gebloemde papier van Maja Design is DDD 470.713.202.
Het andere papier zijn ook allemaal restjes.


Magnolia met dr mandje vol met bloemetjes, heb deze ingekleurd met mijn zigmarkers.


Bloemenstans is van Ali.


Mooi dat deze aan beide zijdes vol zit met bloemen.


Randje is van Craft Emotions 115633/0706.


En de bekende mini bloemetjes van Joy!Craft 6002/0268.


Aan de onderzijde nog randjes geplakt wat aan het design papier van Maja Design zit. 
Deze randjes zijn altijd nog zo leuk te gebruiken.

Lijkt het jullie leuk om ook mee te doen, dan kun je je foto HIER linken.

Groetjes,

Elly




fb pagina:

eigen fb pagina:


27 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi lief kaartje Elly
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Elly, schattig stempeltje heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, je maakte een supermooie kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en heel mooi gekleurde Tilda!
    Leuk dat je in het DT zit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor jou en Debby om designer van voor Simply Magnolia te worden. Mooi kaartje heb je gemaakt en ik wens je veel succes. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je gevraagd bent als dt lid, je kaart is superleuk geworden met de schattige magnolia, mooie kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Gezellig om je in het team te hebben.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk voor jou en Debby deze job...heel veel plezier als DT member voor Magnolia en wat heb je een goede eerste kaart voor dit blog gemaakt! Al die kleine bloemetjes en pareltjes en wat een blikvanger Tilda op haar fiets! Prachtige kaart Elly! Fijne pinksterdagen,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amazing card Elly ♥ I love every detail and your sweet Tilda. Welcome to our challenge designteam at Simply Magnolia
    Hugs from Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk een nieuwe uitdaging. Heel veel succes Elly.
    Mooie kaart!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card design Elly, love the die cuts, fold and lovely image.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje Elly! Prachtig gekleurd en de aankleding is weer helemaal top! Ik heb ook wel wat magnolia stempels. Vergeet ze vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ja bij mij bleven ze ook vaak liggen en ze zijn zo ontzettend leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. En weer heb ik terug moeten scrollen om je mooie kaarten en creaties te bekijken Elly..het bloggen en freubelen wil me nog niet zo goed lukken...
    Je hebt weer prachtige dingen gemaakt, de kaart voor je man en het mooie Merci doosje en dan deze met mijn lievelingsbloemetjes,schitterend.
    Een fijn weekend en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Niks moet he...jezelf is het belangrijkste.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd met je nieuwe DT. Je kaart is prachtig! Leuke mallen heb je gebruikt, mooie kleuren en een lief Magnolia stempel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik sta er niet van te kijken, hij maakt zulke mooie, complete kaarten en creaties..... zo'n disign team past perfect bij jou.
    Deze kaart is ook alwéér zo mooi. Zoveel op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen