Volgers

zaterdag 15 mei 2021

Hobby op je kaart

Goedemorgen,

hier mijn reminder voor de challenge bij Hobbyshop Veldmaat, beeld een hobby uit.

Ik heb hiervoor de hobby van mijn man gekozen, deze hobby is voor mij wat minder hahaha, maar het resultaat daarin tegen is dan altijd weer erg mooi.


Verbouwen is zijn hobby, zowel in ons huis of van onze dochter, waar hij elke zaterdag al een anderhalf jaar lang bezig is samen met hun. Wij zijn in ons huis uitgebouwd (gelukkig hihi), nee was ook geadviseerd om hier niks meer aan te doen omdat er al zoveel aan gedaan was, en we plannen hebben om te verhuizen.
Als basis heb ik de DDD mal 470.713.133 gebruikt en design papier uit mijn restjes bak.


Plaatjes komen overal wat vandaag, en uit een vel van Studio Light al wel een heel oudje.


Stempel is van Joy!Crafts 6410/0410.


Meetlint is een sticker van DDD 491.200.020 en Just because I can is ook een sticker van DDD 491.200.001.


En te weten dat hij een computerman is, sinds dit jaar als taak software productie straten bouwen, voorheen alle problemen oplossen die daar zijn op de zaak, en toen de zaak een nieuw pand ging zetten heeft hij heel erg veel geholpen (omdat in zijn sollicitatie toen stond, hobby's verbouwen/klussen), en leek ondertussen ook wel de concierge daar.

En natuurlijk in de bank hangen een film kijken is zn tweede hobby.

Als jullie mee willen doen, kun je hem in de juiste album op de groep zetten of op het blog.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Blog:



 

16 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart heb je voor je man gemaakt Elly.
    Ja ik weet er alles van....ook mijn man heeft handige handen....super toch!
    Maar er is altijd wel wat te doen inderdaad bij ons of bij een van de kinderen. Zelfs in Auatralie bij onze zoon en dochter heeft hij al veel gedaan in hun huizen.Bedankt nog voor de tip....mijn kaartje staat erbij!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      Is zeker heel super deze mannen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Super kaart. Ik dacht even: doet ze dat als hobby 🤣?
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gemaakt Elly
    met de hobby van je man als centrale punt!
    Fijn dat je man zo handig is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ontzettend leuk! En een man met als hobby klussen is wel heel handig... ook voor dochters hihihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht kaart en wat heerlijk voor je man om zo'n hobby te hebben. Het designpapier blijft toch wel heel mooi al is het wat ouder.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een stoere kaart leuk dp papier en leuke details handig hoor zo'n klussende man in huis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,
    Ik heb even teruggescrold op je blogje en je bent weer lekker bezig geweest.
    Allemaal zo mooi en verschillend...het hart hieronder vind ik erg gaaf.
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gave kaart. Mijn man is ook zo handig,wel heel fijn, hij heeft hier ook al het nodige verbouwd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen