Volgers

donderdag 13 mei 2021

Mini journal - bloemen

Goedemorgen,

bij Craft Sensations doe ik met de maandelijkse challenge mee voor de art journal, deze maand is het bloemen.

En de bedoeling is natuurlijk om zoveel mogelijk alleen hun materiaal te gebruiken:


Nu had ik laatst deze blok gewonnen, dus kwam mooi uit, daar ik met deze maand challenge ook graag in dezelfde kleuren wil blijven.

 


Hmm blogger gooit even mijn foto's door de war, in andere volgorde dan ik ze net erop zette.

Dit groene randje is een stickerrandje.




En hier een mask gebruikt, dit met distress inkt erop gezet.



Genoeg bloemen te zien toch.
Het is een heel klein mini journal...10x10 ongeveer, en dan is het puzzelen hoe ga ik hem opbouwen.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:



15 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Elly
    Leuk zoals je de details hebt verwerkt in dit miniboekhe!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie journal Elly , ik ga dat ook es proberen
    Fijne Hemelvaart van Epie xX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Epie. Veel succes, gaat je zeker lukken is net een kaart maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Blogger gooide gisteren mijn hele blogbericht weg, dat was balen. Je hebt met het gewonnen papier, 2 mooie pagina's gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Oh dat is heel vervelend.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel mooie journal met de mooie bloemen Elly.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Elly....je hebt goed 'gepuzzeld''
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze ziet er weer heel mooi uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen