Volgers

maandag 24 mei 2021

Planner be you ti ful

Goedemorgen,

wat was het even puzzelen wat ga ik maken om niet saai voor jullie te gaan worden.

En besloot om weer voor een pagina te gaan voor in mijn planner, en ik had laatst een hele mooie planner gekocht bij Hobbyshop Veldmaat.


Prachtig is hij, deze is van Craft Emotions Cognac brown 115633/1950.
Kans is zeer groot dat ik voorkant nog ga oppimpen, maar dan zal ik het jullie zeer zeker ook gaan laten zien hier.



En dit is mijn pagina geworden, ben aan de klieder geweest, met distress inkt en oxide inkt, kleuren Walnut Stain en Iced Spruce en Black Soot.


Links bovenin is met struktuurpasta van Dutch Doobadoo gedaan gemengd met wat Cadence Metallic kleur Antraciet, en toen het droog was een beetje Cadence Metallic Pearl erover gesmeerd met een stukje keukenrol.
Dit alles is gedaan met de mask van Jolande de Ronde Studio Light nr04.


Stempel be you ti ful van Craft Emotions 130501/1806, is met bruine Versafine gestempeld Vintage Sepia.
Achter de foto de kruisjes mal van Marianne Design CR1545.
De kruisjes die eruit kwamen heb ik nog hier en daar wat bijgeplakt.


Alle afbeelding komen uit de knipvellen van Jolande de Ronde nr 03 en nr 06.


Onder het roosje een stukje hemp cord geplakt en ook hier zie je nog wat kruisjes.


Ik hou wel van dit soort afbeeldingen, als laatste heb ik over de gehele pagina nog wat gespetterd met de structuurpasta.


De gehele zijkanten heb ik met Cadence Paste Ground Expresso bewerkt, geeft een nog ouder effect, ook dit heb ik met een stukje keukenrol gedaan.


Je ziet het niet maar doordat ik die Pearl Cadence wat opgesmeerd had geeft het een beetje glans.

De pagina is een stans van de planner van Craft Emotions 115633/1601.
Ook het pijltje en de rondjes komen hieruit.

Dit was wel weer even leuk om te doen, ook al zaten mijn vingers onder.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

De gebruikte materialen vind je BLOG.

 

26 opmerkingen:

  1. Wat een pracht, zo mooi gemaakt . Ik twijfel of ik ook zo'n planner zou maken ,maar met dit moois ga ik misschien overstag.
    Onze schoondochter is zo jarig en die maakt digitaal planners .Misschien is dit een leuk idee .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan.
      Oh dan is dit zeker wel heel leuk, zou zeggen probeer het gewoon.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige pagina Elly....zo mooi in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie pagina voor in je nieuwe planner leuke details heb je weer gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig weer Elly, weer met zorg en mooie materialen gemaakt!!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt, de kleuren zijn echt supermooi en een prachtig plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige pagina Elly
    Momenteel ben ik bezig om zelf zo'n planner temaken met een ringband alleen dan met karton tzt zal ik het laten zien
    Je hebt mooie materialen gebruikt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja die heb ik ook nog liggen om in elkaar te zetten. Vind die ook erg leuk.
      Benieuwd naar de jouwe.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Heel mooi deze pagina in je nieuwe planner Elly.. prachtige details erop leuk gedaan met je stencils en een super mooi bijpassend plaatje erop...
    Gistermiddag in de kapel een kaarsje opgestoken...en een lekker bakkie met een aardbeien vlaaitje aan de overkant
    Daarna kwamen we op weg naar huis nog freubelvriendin Riet tegen...Ook daar nog bij hun lekker zitten babbelen...Het was wel fris...maar tegenover vandaag was het best lekker...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja gisteren had je een nat pak gehaald. Gezellig dat je nog iemand tegenkwam, wie weet mij ook nog eens.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat heb jij jezelf weer lekker uitgeleefd,ik kijk m’n ogen uit op zoveel moois Elly en ik val in herhaling als ik hetzelfde zeg over de leuke sneaker hieronder....deze is ook zo mooi en zo anders,het is bij jou nooit saai!!
    Fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind 'm geweldig leuk Elly.
    Mooie planner is dit ook. Ik vind ze echt geweldig leuk, denk er vaker over om ook eens zoiets te maken en tegelijkertijd denk ik dan ook.... zo leuk... maar wat kan ik er eigenlijk mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bernadet. Ja eigenlijk staat het dan ook gewoon op mijn plank die planner en wordt er soms ingekeken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Je hebt weer een pracht pagina voor je planner gemaakt Ellie. Leuk spul dat cadence metallic.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf is je planner Elly en jij bent zo goed in deze pagina's te maken dus saai wordt het nooit.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem echt super gaaf geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige pagina heb je gemaakt.
    Ik heb laatst ook deze planner bij hobbyshop veldmaat gekocht was zo'n leuke aanbieding 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jackelien, idd een gave aanbieding ik had eigenlijk ook die andere kleur moeten nemen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen