Volgers

donderdag 24 juni 2021

Topper

Goedemorgen,

de dochter van onze DT maatje Debby is geslaagd en dat verdiend een kaartje. Dit hadden Bianca en ik al ver vantevoren besloten, dus hadden wij samen onze creatie ook al erg vroeg klaar (dus ze moest wel slagen nu).


Als basis heb ik een DDD 470.713.804 gebruikt, en dsp uit mijn restjesbak..was vergeten qua kleur waar ze van hield..dus hopend geen hekel aan paars.


Topper: deze letters uit dsp geknipt en zelf een banner gemaakt ervoor.


Bloemen van Magnolia en gemaakt van foam, deze gekleurd met de olie pastel krijtjes, ze is nl ook geslaagd in bloemen, bloemstukken maken, en ze werkt bij een bloemisterij, dus ja dan mogen bloemen niet ontbreken op een kaart..komt ook een beetje terug in mijn dsp en in mijn stempelafdrukje.


Omdat ze een stoere dame is heb ik er tandwielen op verwerkt, daar houdt ze ook van, deze is van Marianne Design.
En je ziet een stukje gaas ook deze is van Marianne.

 

Blaadje van Ali dacht ik en de veer van Studio Light als ik het goed had.
Gefeliciteerd van CE.





Afbeelding ingekleurd met mijn brushmarkers, dat was wat moeilijk, want dit was zo'n fijn poppetje en toen waren de punten tegenover de zigmarkers ineens wel heel dik.
Baalde dat hij net iets naast het jurkje kwam, liep wat uit.


Ook hier wat tandwielen geplakt met in het midden en zilveren druppel met een pearlpen en je bent geslaagd van Joy!Crafts.


Bovenin dezelfde bloem als voorop maar dan van papier, en de letters Yeah van Joy!Crafts.

En deze kaart is geplakt met allemaal strookjes papier, geeft een heel leuk effect, was lang geleden dat ik dit zo weer eens gedaan had.
En vanmiddag zal deze kaart wel op de mat vallen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

20 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het mooie papier kleuren en leuke details leuk met het losse label en wat ia er weer veel te zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is me wel een flinke klus geweest denk ik? Ontzettend mooi met zoveel mooie details...
    Had er ook weer een paar gemist; hartstikke mooie journaalpagina’s maakte je, jij vind ze minder maar ik niet hoor..en de prachtige boekkaart, wat een leuk model en papier en zo mooi accent met de structuurpasta...
    Jij bent me toch een creabea Elly. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, viel mee hoor dat dit een flinke klus was.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een mooi omslagkaartje Elly
    Prachtig gemaakt, leuk voor de geslaagde!
    Mooi met die paarse tinten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Elly gelukkig is het haar gelukt want waar moesten wij dan heen met onze kaart hahaha.
    Morgen plaats ik de mijne.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca, ik stond al volgepland helaas.
      Ja stel slimmerd zijn we ook he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Elly. En fijn dat ze geslaagd is, is altijd weer spannend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie in dit model! Leuke accenten en gelukkig is ze geslaagd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie creatie, mooie papiertjes en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt om haar te feliciteren, die foambloemen passen er perfect bij
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk gedaan Elly....die zal vast goed ontvangen zijn!
    Hebben jullie de fotopuzzeltocht nog gefietst gisteren?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      jazeker, ik zal nog proberen het ergens in ene blogpost te zetten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Hoi Elly,

    Gaaf gedaan en top van de geslaagde .
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie. Het zijn bijna geen kaarten meer van jou, maar creaties!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dank je wel Marga. Ja hopend dat ze dan ook een beetje goed door de post heen komen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen