Volgers

zondag 20 juni 2021

Van harte

Goedemorgen,

ik heb een slimline kaartje gemaakt voor Gerjanne omdat ze grootouders geworden zijn, en dat verdient wel een kaartje vond ik.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.871.
En het dsp van Cavania, nog nooit van gehoord, maar ik was laatst in een hobbywinkel en daar zag ik dit liggen ook in een meisjes uitvoering, dit op een uitverkooptafel. En heb toen ook een heleboel Magnolia's stempels gekocht die waren 2,50 per stuk, en kon ik echt niet laten liggen.


Opa & Oma is Craft Emotions/1832 en ook Van harte zit in die set.
Lief beertje uit het dsp papier geknipt, die moest er echt bij vond ik.



En de witte hart stans is van Studio Light SUB289, ook deze vond ik op die tafel, dus goed geshopt merk je wel.
En rondom witte nuvo drops gezet, en het kaartje is woensdag op de post gegaan.


De slimline envelop is van Marianne Design PS8079..



Ik had het adres al opgeschreven vandaar dat er een stukje dsp erop ligt, en ook hier het kleine beertje komt erop terug met een hartje.

Wens jullie een dag vandaag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

12 opmerkingen:

  1. Ik heb de foto’s vergroot weer goed bekeken en wat heb je weer mooi werk geleverd Elly, het is een prachtige kaart met mooie bijpassende envelop.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een prachtige creatie heb je voor hun gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige papier, leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die ligt hier nog te wachten om opgehangen te worden. Zo leuk! Het papier had ik ook nog nooit gezien en het is ontzettend leuk papier. ook de enveloppe is weer zo leuk. Enig om dat zo in de brievenbus te vinden! Dank je wel nogmaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit slimline kaartje Elly
    GerJanne was er blij mee las ik net!
    Natuurlijk terecht, het is ook zo'n leuke kaart!
    En wat leuk dat je weer wat koopjes hebt kunnen scoren, ik ben daar ook wel liefhebber van!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige slimline card Elly!
    Ik word altijd zo hebberig van die koopjes :)
    Papier ken ik ook niet ga zo even googelen, is erg mooi.
    Heel leuk gedaan en GerJanne is er blij mee zo te lezen:)
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Het papier is ook echt geweldig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie slimline card en wat een leuk papier heb je gebruikt, mooie koopjes heb je gevonden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart en wat een mooi papier heb je gevonden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke baby kaart voor Gerjanne en prachtig designpapier. en wat een schattig beertje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen