Volgers

dinsdag 13 juli 2021

Bloghop Samen Creatief 15

Goedenavond,

Debby heeft ons even aan het werk gezet, de basis was zo klaar maar het oppimpen was toch even een ander verhaal hihi. 

Ze heeft een hele leuke SC gegeven als een mini album, en dit is mijn uitwerking geworden.


Ik heb gebruik gemaakt van wat ouder dsp van Studio Light JMA11 Time to Relax.


Deze DDD mallen heb ik voor de zijkanten genomen:
470.713.174, 202, 186 en 186.


Tekst van Joy!Crafts 6410/0338.
En wat accenten met een witte gelpen.


Op alle gaatjes heb ik reinforcements van Studio Light geplakt SL275.
Wat touwtjes en lintjes door de ringen.


Afbeeldingen komen uit een uitboekje van Studio Light JMA02.



Tekst van Craft Emotions.









Stempel van Studio Light SL406 en gestempeld met distress inkt Walnut Stain en Wilted Violet.




Deze stans blijft ook wel een favoriet van Marianne Design col1458.



Met brads en een touwtje sluit het envelopje.



Had nog best wat dsp over, dus een extra label met strook gemaakt.



Bloemen zijn van Craft & You.




Langs de bloem en blad heb ik losgesneden zodat het label erachter gestoken kon worden.



En dit was mijn gehele creatie, weer heel wat foto's.

Hoppen jullie mee  naar: Rikie.
En vergeet niet bij iedereen iets te plaatsen en als laatst op het blog zelf dan pas doen jullie mee voor het prijsje. Veel hopplezier,

groetjes Elly DT Hobbyshop Veldmaat


HIER de link waar het boodschappenlijstje staat en de live van Debby.


 

42 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie. Fijn dat je zoveel foto's maakte zo dat we het resultaat goed kunnen zien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weer foto voor foto bekeken Elly, hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om zulke mooie combinaties te maken...schitterend!
    Ook de schuifkaart hieronder is erg gaaf!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi gedaan. Even goed gekeken zoveel leuke details. Die kleur paars is ook zo mooi. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk al die verschillende creaties in al die verschillende kleuren vind deze ook weer super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Elly ook jij hebt er een mooie creatie van gemaakt. Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Elly, zoals gewoonlijk ziet je creatie er weer tip top uit. Wat heb jij het prachtig gemaakt! Leuk met al die touwtjes en lintjes aan de rug van het album!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Elly. Zoveel paars, flapjes, stipjes, details,... Heel knap gemaakt!
    Ik wil je ook nog bedanken voor de post die je opstuurde voor Jaro. Hij vond de gnome heel grappig. Bedankt xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah, en blij dat Jaro het leuk vond.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Ik zie weer leuke ideeën! Stempelen met distress inkt op design papier, sluiten met brads, uitsnijden van een afbeelding 🤗. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke mini album met heel veel leuke ideetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw.... prachtig gedaan Elly. Groetjes Marjo,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie uitwerking Elly, dat paars is toch ook wel mooi hoor.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie…
    Prachtig papier en leuke details 👍👍top

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi! Ik vind het knap zoals jullie dat doen!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig !! mooie creatie en mooi papier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Elly en leuk gepimpt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat is dit weer prachtig! Zo mooi gebruik van het papier, maar wat een werk weer, ik vind het zo knap!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een schitterende album is dit geworden Elly...weer zoveel mooie details erop het was vast weer een geweldige online live van Debby...Heb het niet gevolgd deze keer...Pfft de power is er helemaal uit bij mij..
    Nu toch ff op de pc...en straks proberen wat te freubelen
    Ik wacht nu op een afspraak voor de screening in het AVL in Amsterdam
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina, heftige tijd bij jullie, vind erg dat je dit allemaal ondergaat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  18. Erg mooi Elly. Ik hou van deze kleurstelling!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow....wat een super GAAF album Elly....schitterend gemaakt.
    Ik heb het filmpje bekeken....duidelijke uitleg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig album heb je gemaakt, leuk papier en ook de afbeeldingen zijn er mooi bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen