Volgers

zondag 25 juli 2021

Hartelijk gefeliciteerd

Hoi hoi,

een van mijn fietsvriendinnen is jarig en heb voor haar deze creatie gemaakt.


Leuke envelop met kaartje, deze mal is van Studio Light en dsp van Joy!Crafts.


Paperclip van Ali en ook dat kantrandje.


Knoopjes sluiting deze zijn van Marianne Design.
En deze creatie doet mee bij Vintage & More daar vragen ze om knopen en paperclips op je creatie.
De bloemen bovenop zijn van Craft & You.




Afbeeldingen en losse kaartjes van wie die zijn weet ik niet.



Deze paperclip is van Joy!Crafts dacht ik (was mijn briefje kwijt geraakt waar ik alles op genoteerd had)

En tekst van Marianne Design.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl


 

25 opmerkingen:

  1. Je hebt een super mooie kaart gemaakt voor je fietsvriendin en de kleine plaatjes vind ik heel mooi erbij. Leuk met de knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creatie voor je viendin, Elly
    Prachtig gemaakt mrt die leuke deails!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Elly en zo mooi afgewerkt, fijne zondag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie Elly, mooie envelop én kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Elly,
    Je kaart is geweldig mooi zo .
    Daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn .
    Ik heb gisteren wel 4 kaarten gepost dat had te maken met het 1 jarig bestaan van Angela’s Hobbycorner.
    Dit werd gisteren online gevierd met drie live’s en veel creaties de hele dag door druk maar wel gezellig .
    Vanmiddag met mijn zusje en haar vriend en zijn twee zoontjes naar Gaia zoo dat is nog een kerst kadootje dat ik mijn hele familie heb gegeven afgelopen kerst hihi .
    Hoop dat het droog blijft !
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Ja zag het voorbijkomen zaterdag, maar ik was veel weg, dus ook niks kunnen zien, wel een stukje teruggekeken van Angela.
      Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben in die dieerentuin.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk idee de envelop vorm, leuk papier en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MOOIE creatie Elly. Daar zal je fietsvriendin echt wel BLIJ mee zijn.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Elly, daar zal je vriendin vast wel blij mee zijn. De details bewonder ik altijd van je. Zo knap dat je veel kunt plaatsen en het niet rommelig lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er weer prachtig uit Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi ook Elly! Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ga er van blozen. Ik ben ook weg van jouw creaties, ook jij maakt hele mooie dingen.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastische creatie en mooi papier!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen