Volgers

donderdag 1 juli 2021

Summer

Goedemorgen,

onze challege bij Simply Magnolia is Summer.

En dit is mijn inspiratie kaartje voor jullie geworden.


Dit model kaart zag je een tijdje terug heel veel, ik had nog een soortgelijke liggen en deze wat aangepast, hij is van Dutch Doobadoo 470.713.010.
Design papier komen uit mijn restjesbak.



Bloemetjes zijn van Magnoia, wat sisal erbij geplakt.


Paraplu ooit eens bij Euroland gekocht, daar zat ook het zonnebrilletje bij.


Langs de rand parels gemaakt met de Nuvo drops.



Magnolia ingekleurd met mijn zigmarkers.
En heb ze op een hart van  Joy!Crafts geplakt, de hartjes die hier weet uitkwamen heb ik aan de binnenkant geplakt.


Fijne dag,

Groetjes,






12 opmerkingen:

  1. Weer een schitterend zomer kaartje zo leuk met al de leuke details die je aanbrengt.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel schattig kaartje.
    Zelfs de hartjes gebruikt, jij gooit echt niks weg hè

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, nee dat gaat eerst even opzij op mn bureau, is mn kaart klaar dan pas wordt het weggegooid, moet zeggen dat ik daar eerst ook een bakje voor had, voor al die hartjes.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met deze leuke stempel Elly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en schattig dat parapluutje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen