Volgers

woensdag 18 augustus 2021

Geniet met elkaar

 Goedemorgen,

een kerstkaart voor de maandchallenge bij Mijn Schatkaart, en dit patroontje is zo leuk en supersnel gemaakt.


Heb hier het dsp van Maja Design tradiotional Christmas gebruikt. Zag dat ik in mijn kerstmand nog zoveel kerstpapier had, kan nog wel even vooruit, en we blijven inkopen hihihi.


Tekststempel is van Marianne Design CS1036.
Schattig toch deze afbeelding.


Kersttakjes met de Martha Stewart pons, deze blijft ook 1 van mijn favorieten.


En dan de binnenzijde, een label met de Vaessen labelpons gemaakt en hier dus ruimte op je naam op te kunnen zetten.

Fijne dag iedereen,

groetjes,

Elly

fb pagina:


13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart met dit schattige plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje, leuk patroon heb je gebruikt en leuk dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Elly
    Mooi patroontje en superlief kerstdp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo'n leuk model,ik heb er vandaag ook één gemaakt, je hebt mooi papier gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke uitvoering van deze puntenkaart Elly, ik maakte hem in het verleden ook een paar keer, altijd geslaagd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit Elly!.
    Leuk modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen