Volgers

zaterdag 11 september 2021

Autumn

Goedemorgen,

vandaag mag ik de 1ste reminder laten zien van onze lopende challenge bij Simply Magnolia met als option Alles mag en met het kleurenpallet.


En heb weer voor een planner pagina gekozen.


Ze vind het wel fijn spelen in de regen, heb haar gekleurd met de zigmarkers.
Wat tickets achter haar geplakt, had die van iemand overgenomen.

\

Tekst komt uit het design papier van Nicole Hinrichs..zit in mijn restjesbak.


Het design papier is van de Action het blok Enchanted Forest.
Beetje aangezet met een witte fineliner.


Hello komt uit een Paper Collection boek van de Action.
Reinforcements van Studio Light SL-GR-CD25.


Paraplu en de regenhartjes zijn van Marianne Design KJ1703.
Het parapluutje heb ik nog een keer gestempeld op dsp en deze uitgeknipt en zo terug geplakt op de pagina.
Ook zie je her en der wat druppels dit is met Glossy Accents gedaan.

Vandaag ben ik jarig en met dit bericht maken is het 23,5 graad zon en af en toe regen, dus weet niet wat voor weer er vandaag gepland is, heb een lang weekend, ben vrij van school had wat uren teveel, wel lekker en over een paar weken nog een keertje.

Wens jullie een fijne dag vandaag,

groetjes

Elly 








23 opmerkingen:

  1. wat een mooie pagina met de leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi ben ik nog even las net bij wilma dat je vandaag jarig bent natuurlijk van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst
      groetjes ellen

      Verwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Elly!
    Hopelijk heb je mijn kaart ontvangen
    Prachtige creatie heb je gemaakt Elly!
    Hele fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Jazeker wil er vandaag allemaal een foto van gaan maken, heel erg bedankt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kleuren voor deze herfst kaart. Heel anders dan de "traditionele" herfst kleuren, maar het klopt wel allemaal.
    Ik vind dit een leuke kaart.
    Gefeliciteerd!! Ik hoop dat mijn kaart aangekomen is?!
    Maak er een mooie dag van en geniet van je lange weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, jazeker je kaart heb ik dank je wel, erg leuk!
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Elly! Maakr er een mooie dag van. Wederom een prachtige kaart met mooie kleuren.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Elly....ik wist het niet....maar er komt een kaartje aan hoor!
    Je kaart van vandaag is erg leuk geworden.
    Heb een hele fijne dag en geniet vooral!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Elly. Je hebt een leuke reminder gemaakt, ik moet meteen aan het liedje "singin'in the rain" denken. Een fijne dag vandaag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop een mooie droge dag, hier al net een flinke bui gevallen (in het westen).
    Je kaartje is heeeeel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Tijdens dat ik de hond uitliet begin het door te miezeren en kwamen we best nat thuis, daarna ging ik lunchen met mijn zus dus moest snel mijn haren weer in fatsoen zien te krijgen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Een mooie kaart Elly en van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Een leuke dag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mijn kaart is te laat, sorry, we hebben een zieke hond, vandaag nog naar de DA geweest, dus alles liep anders.
    Je hebt weer een gave pagina gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Oh wat erg, hopend is jullie hond snel weer beter..dikke knuf.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Een prachtige reminder maakte je in mooie herfstkleuren Elly, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag gisteren, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige bladzijde in je planner. Heb je een leuke dag gehad? Ik had best een kaartje willen sturen maar ik heb geen adres.....😏 fijne zondag

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Hihi inmiddels hebben we dit nu gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen