Volgers

zaterdag 18 september 2021

CAS kaart

Goedemorgen,

vandaag laat ik jullie een reminder CAS kaart zien voor onze lopende challenge.

En ik moet zeggen dat was nogal een dingetje een Clean As Simple kaartje maken, dus ben ik tevreden nee, is het simpel ja. Je moet zoiets echt wel kunnen vind ik, bij anderen vind ik het vaak zo mooi.


Had gekozen voor een slimline kaart deze is van Marianne Design CR1538.


Vogel uitgeknipt uit het design papier van Piatek-family.
Achter de vogel heb ik wat gekliederd met Nuvo drops, kleur Wedgewood Blue.
Had wat op mijn kliedermat gedaan en met een sponsje dit opgepakt en uitgeveegd op deze kaart.


Wilde hier het glans wat laten zien.


En om het een beetje meer af te maken heb ik wat washitapes opgeplakt, van wie die zijn weet ik niet.

Doen jullie mee met onze challenge?
Je kunt je kaartje HIER linken op het blog van Hobbyshop Veldmaat.

En dan nog een kaartje binnengekomen van Christine uit Frankrijk, ze is al heel lang een volgster van mij zo lief altijd. En van dochterlief en haar vriend die hadden nog veel lekkers voor me meegenomen vanuit Italië, lekker plaatselijk producten.
De wijn komt uit Luxemburg die hadden ze op de terugreis nog gekocht, daar waren ze eerder dit jaar nog geweest en dachten laten we dat meenemen we komen er toch langs.

Dat hele kleine is een sleutelhanger, ik spaar die dus leuk dat ze eraan dacht, de toren van Pisa.



De schuifkaart van Christine en hij kan daarna nog een keer open en daarin staat geschreven. Een zeer leuk model om eens na te maken.


Groetjes

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:

eigen fb pagina:

 

19 opmerkingen:

  1. Ik heb hetzelfde met CAS kaarten, zo mooi bij een ander, maar zo lastig om te maken.
    Hoe laat vind ik wel héél mooi trouwens. De achtergrond met alleen het vogeltje erop, leuk hoor.
    Hey woordje sterkte past hier goed bij.
    Jij bent lekker lang jarig dit jaar😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja gelukkig dat iedereen weer ergens anders goed in is, dat is gezellig rondkijken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Je CAS kaart is goed gelukt Elly. Heel mooi gemaakt. Vind het bij een ander altijd heel mooi, maar om zelf te maken..
    Wat een leuk model kaart van je volgster uit Frankijk. Geniet van je wijn.
    Lieve groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeetje wat een verrassende post Elly, Een Cas kaart is niet gemakkelijk maar je hebt er een mooie Sterkte kaart van gemaakt.
    En wat een heerlijk pakket heb je van je dochter en schoonzoon gekregen. Geniet ervan en ook je schuifkaart ziet er mooi uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is geen verkeerde kaart Elly,zeker niet maar ik zie toch liever jouw andere drukkere kaarten ;)
    Je bent lekker verwend, heerlijk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. CAS-kaarten zijn moeilijk om te maken, die moeten echt kloppen vind ik en heel netjes gemaakt worden. Ik vind het ook heel mooi bij anderen maar ben er zelf niet goed in dus geniet ik maar bij anderen hihi. Een mooie kaart en leuke cadeautjes heb je nog gekregen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly,
    ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vond CAS in het begon helemaal niks, maar hoe vaker je het doet, hoe meer je inzicht krijgt in hoe en wat. Het scheelt ook hoe groot de kaart is. ik denk dat ik voor een CAS kaart niet snel een slimline of nader groot model zou kiezen.
    Je bent lekker verwend zeg, zo na je verjaardag. Dat is dan dubbel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja deze maat was idd ook niet slim gekozen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Mooie kaart. Ik hou wel van CAS kaarten

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie CAkaart Elly
    Knap gemaakt,ik heb altijd moeite om deze te maken kan nooit stoppen...
    Leuk nog een mooie kaart uit Frankrijk!
    Lieve kadootjes van je dochter en vriend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart…mooi gemaakt. Cas blijft moeilijk.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind CAS kaarten ook heel lastig en daarom maak ik dan als het moet, een 10x10 cm kaartje, dan hoeft er ook niet zoveel op, ik vind de kleuren van je kaart erg mooi.
    Je bent nog lekker verwend,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen