Volgers

maandag 6 september 2021

Dare to begin

 Hoi hoi,

en hier dan de achterzijde van de art journal met het mooie dsp van Studio Light New Awakening waar jullie laatst de voorzijde van de journal al gezien had. 


Een muziek pagina met een schuifkaartje erop, en de titel ook wel toepasselijk Dare to begin. Is voor mij niet weggelegd, ik plak liever muziek instrumenten en bladmuziek op dan dat ik het moet gaan lezen en bespelen.


De gave reinforcements komen uit het setje van het schuifkaartje Stuidio Light Grunge SL-GR-CD24, en het notitieblokje is ook allemaal van Studio Light.


Het schuifkaartje heb ik bewerkt met wax paste van Craft Emotions metallic silver, een heel mooi blinkend effect.


Er zitten hele mooie elementen in het vel van New Awakening.



De tekst is een stickervel van Dutch Doobadoo 491.200.021, en rechts wat parels gemaakt met de Nuvo drops.


En heb de wax ook gebruikt voor de mask erop te zetten JMA-NA-MASK03, dit ging wel iets moeilijker, wat wel goed ging was toen ik de mask ging schoonmaken met babydoekjes en wel op het design papier, dit gaf een mooie afdruk dat zie je onder de muziektekst.

Ook deze pagina was heel leuk om te maken.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Op onze BLOG worden jullie doorgelinkt naar de gebruikte materialen.



18 opmerkingen:

  1. Prachtige pagina weer, ik kijk altijd goed want ik kan van jou zoveel leren hierin.
    Dikke kus Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Elly
    Prachtig met die mixmedia techniekjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook deze pagina ziet er weer super uit.
    Zoveel mooie details, alles tot in de puntje afgewerkt.
    Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, ook deze is tot in de details afgewerkt,ongelooflijk hoe goed jij dit kan Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie pagina en wat zijn er veel leuke elementjes te zien. Die blokfluit vind ik erg leuk!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie pagina met het mooie papier en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende pagina Elly! Nog een paar dagen en dan jouw verjaardag... Vanavond ga ik mijn kaart voor jou afmaken

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan Elly, mooie papiertjes en details top!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pagina. Ook wel stoer.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen