Volgers

zondag 3 oktober 2021

Enjoy

 Goedemiddag,

ik laat jullie vandaag nog een pagina zien uit mijn planner die ik opgepimpt heb met de leuke knipvel van Studio Light BJ-ES-CS02.

De planner zelf is van Craft Emotions Cognac bruin 115633/1950.



Alleen het bladmuziek komt uit een oude muziekschrift wat ik eens bij de kringloper had gekocht.




Had ook nog met reliefpasta van Cadence en een mask van Studio Light JMA09 muzieknoten erop gemaakt.
De letters love komen uit de plannerpagina SL-GR-0025 zoals je op de achtergrond ziet, sommige letters heb ik met een witte marker wat aangezet.




En dan de pagina zoals hij in de planner zit.

Deze planner vind je HIER kleur, en de knipvel vind je HIER.

Wens jullie een fijne zondag toe,

groetjes Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:

eigen fb pagina:
 


18 opmerkingen:

  1. Ik vind hem hem erg leuk geworden. Die planner pagina's liggen jou echt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!
    Veel leuke details op de pagina
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer hoor.
    Je planner wordt steeds voller hè?
    En de Kringloop..... ik ben er al een heeeeeele poos niet geweest, maar wat is dat toch een leuke winkel om spullen te kopen die je kan gebruiken bij het knutselen, of niet dan?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, dit was nog voor de corona. En ben er daarna 1 keertje nog geweest samen met een vriendin.
      Snuffelen altijd leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een leuke gepimpt pe pagina in het mooie muziekthema Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht pagina Elly en de letters vind ik heel mooi. Leuk met de reliëfpasta erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige pagina Elly....ik hou van deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie pagina leuk met de muziekinstrumenten ik dacht vanochtend al wat hoor ik toch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige muzikale pagina Elly
    Mooie materialen heb je gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen